Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Usługi dedykowane infrastrukturze dokumentowej

Możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do informacji ma kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy i osiągnięcia sukcesu. Należy przy tym pamiętać, że skuteczne zarządzanie dokumentami to nie tylko wdrożenie nowych narzędzi. Wymaga wypracowania odpowiedniej polityki oraz budowania świadomości pracowników. Ricoh oferuje innowacyjne, dopasowane do konkretnych potrzeb, rozwiązania zarządzania dokumentami.

Nasza usługa uwzględnia trzy istotne elementy procesu zarządzania dokumentami:
  • tworzenie informacji;
  • obieg informacji w przedsiębiorstwie;
  • przetwarzanie informacji w sposób zapewniający wartość biznesową.

Na etapie planowania i wdrożenia nasze rozwiązania są w pełni dostosowywane do konkretnych potrzeb danej firmy. 

Opracowujemy je współpracując z klientem. Poniżej przedstawiamy kluczowe etapy takiego procesu.

  • W pierwszej kolejności oceniamy sposób, w jaki dane przedsiębiorstwo uzyskuje dostęp, wykorzystuje i przetwarza dokumenty w formie papierowej  i elektronicznej.
  • Następnie pracujemy nad optymalizacją infrastruktury, tak aby zapewnić pracownikom szybki dostęp do kluczowych informacji i dokumentów.
  • W kolejnym etapie badamy, co drukują użytkownicy i dlaczego.
  • Dysponując tymi informacjami, ustalamy jakie technologie zarządzania drukiem w największym stopniu przyczynią się do wzrostu produktywność i lepszego wykorzystania zasobów.
  • W trakcie trwania całego procesu oceniamy w jaki sposób pracownicy reagują na wprowadzane zmiany i w razie konieczności odpowiednio je modyfikujemy.
  • W następnym kroku zajmujemy się kwestiami związanymi z bezpieczeństwem danych i kontrolą dostępu do dokumentów.

W ramach świadczonej usługi Ricoh może również zarządzać dodatkowymi dostawcami przekazującymi treści do infrastruktury zarządzania dokumentami, co upraszcza procesy, redukuje wydatki i zmniejsza koszty stałe związane z zarządzaniem.

Funkcje i zalety

Usługi dedykowane infrastrukturze dokumentowej pozwalają bezpieczniej i skuteczniej korzystać z kluczowych dokumentów, obniżyć koszty operacyjne a także zapewniają efektywniejsze narzędzia współdzielenia i dostępu do informacji.

Wyższy poziom obsługi klienta
Dobrze zaprojektowany obieg dokumentów pozwala na szybszy dostęp i minimalizuje ryzyko zagubienia ważnych danych. Przekłada się to bezpośrednio na wyższy poziom standardu obsługi klienta.

Lepsze wykorzystanie danych  
Nasze rozwiązania powstały, aby usprawnić przepływ informacji w całej organizacji. Lepsza dostępność, możliwość szybkiego wyszukiwania i archiwizacji pozwalają na efektywne korzystanie z informacji.

Zwiększenie wydajności i lepsze wykorzystanie zasobów 
Nasze systemy zarządzania obiegiem dokumentów są dopasowywanie do konkretnych potrzeb. Pozwalają na obniżenie kosztów operacyjnych, lepsze wykorzystanie zasobów oraz kontrolę nad dostępem do ważnych informacji.

Case studies

Poniższe przykłady pokazują w jaki sposób nasze rozwiązania sprawdzają się w różnorodnych zastosowaniach:

Zarządzanie kosztami produkcji

Poniższe przykłady pokazują w jaki sposób nasze rozwiązania sprawdzają się w różnorodnych zastosowaniach:

Zarządzanie kosztami produkcji Przedsiębiorstwa szukają rozwiązań, które bez negatywnego wpływu na jakość, pozwolą na obniżenie kosztów związanych z zarządzaniem i produkcją dokumentów.

Oferowane przez nas systemy i urządzenia umożliwiają organizacjom optymalizację liczby, jakości i kosztów wydruków. Każde z wdrożeń opracowywane jest w oparciu o szczegółowy audyt środowiska druku.

Po zebraniu kluczowych informacji opracowywane jest rozwiązanie pozwalające na:

  • lepszą kontrolę nad liczbą realizowanych wydruków i efektywniejsze wykorzystanie zasobów;
  • monitorowanie wykorzystania zasobów i kontrolę kosztów;
  • tworzenie raportów;
  • zarządzania infrastrukturą. 

Zarządzanie systemem zbudowanym z rozwiązań różnych dostawców

Ricoh można również powierzyć zarządzanie systemem złożonym z rozwiązań różnych dostawców.

Dbamy o sprawne funkcjonowanie środowiska druku i obiegu dokumentów. Wspólnie z klientem opracowywane są spójne wskaźniki według których określany jest poziom funkcjonowania systemu i jego poszczególnych elementów.   

Powiązane usługi

  • Global Clariti

    Panel kontrolny Global Clariti

    Ricoh Global Clariti gives global organisations centralised control of their print fleet and surrounding processes, helping to improve how information is gathered and shared.

  • Invoicing Services

    Invoicing Services

    Postaw na efektywność - zdecyduj się na wdrożenie elektronicznego obiegu faktur.

  • Expense management 2

    Expense management

    Szybkie i dokładne przetwarzanie elektronicznych danych pozwala na sprawniejsze zarządzanie wydatkami