Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

PROSTE IT

Usługi PROSTE IT przeznaczone są dla małych firm, aby pomagać im  w szybkiej budowie opłacalnej i wydajnej platformy IT.

Usług PROSTE IT dostępne są w dwóch opcjach: podstawowej i PLUS , dzięki czemu klienci mogą dobrać poziom wsparcia odpowiedni dla swojej firmy.

Oba pakiety obejmują zarządzane usługi IT oferujące proaktywne monitorowanie komputerów PC, serwerów i urządzeń sieciowych, a także pomoc techniczną za pośrednictwem zintegrowanej usługi Service Desk. W pakiecie podstawowym konserwujemy dotychczasowy sprzęt i oprogramowanie klienta, a w ramach pakietu PLUS dostarczamy i konserwujemy nowy sprzęt po przejrzystych i przewidywalnych stawkach.

Funkcje i zalety

Dzięki proaktywnemu monitorowaniu stanu, konserwacji oraz szybkiej reakcji na awarie ze strony specjalistów Service Desk oraz serwisantów usługa PROSTE IT umożliwia klientom koncentrację na działalności biznesowej, podczas gdy my dbamy o infrastrukturę IT.

Mniejsze obciążenie kosztami infrastruktury IT
Usługa PROSTE IT ułatwia zapewnienie aktualności infrastruktury IT bez konieczności wykonywania jednorazowych wysokich inwestycji i konieczności zatrudniania specjalistów IT. Firma Ricoh może dostarczyć wszystkie komputery PC, serwery, sprzęt sieciowy, oprogramowanie i pomoc techniczną w ramach przejrzystej i przewidywalnej opłaty miesięcznej.

Rozwiązanie dopasowane do potrzeb firmy
Świadczenie usługi rozpoczynamy od konsultacji mających na celu ocenę aktualnego stanu infrastruktury IT. Na ich podstawie ustalamy optymalną konfigurację pomocy technicznej dla firmy klienta. W ciągu całego okresu obowiązywania umowy nasi konsultanci dokonują regularnych przeglądów działalności i infrastruktury firmy, abyśmy mogli nieustannie optymalizować usługę pod kątem potrzeb biznesowych.

Szybki dostęp do godnej zaufania pomocy technicznej
Usługa PROSTE IT zapewnia pojedynczy, niezawodny punkt kontaktu w sprawie awarii i zgłoszeń — Service Desk, a nasza rozbudowana sieć serwisantów oferuje szybką pomoc. W ramach usługi PROSTE IT prowadzimy szczegółowy zdalny monitoring  infrastruktury, aby z wyprzedzeniem eliminować potencjalne problemy.

Powiązane usługi