USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ
USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ to prosty i ekonomiczny sposób na zapewnienie wszystkim użytkownikom w firmie, wysokiej jakości pomocy, technicznej IT. Nie wymagają wysokich, jednorazowych, nakładów finansowych ani dodatkowego obciążania Twoich pracowników IT.
USŁUGI KTÓRE POTRZEBUJESZ można dostosować zgodnie z indywidualnymi priorytetami w zakresie infrastruktury IT i urządzeń klienckich. Usługi z naszej oferty można odpowiednio dobierać, a elastyczny model opłat umożliwia płacenie tylko za te usługi których aktualnie używasz.
Zasadnicza usługa polega na dostarczaniu i konserwacji infrastruktury dla użytkowników końcowych, w tym komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów i smartfonów. Do wyboru jest też pełna oferta usług dodatkowych, które można dopasować do bieżących potrzeb biznesowych.
Usługi związane z urządzeniami dla użytkowników końcowych obejmują takie czynności jak:
- obsługa administracyjna,
- konfiguracja,
- wdrażanie,
- zdalne zarządzanie i wsparcie urządzeń klienckich,
- konserwacja w siedzibie klienta.
- konsultacje i ocena,
- ciągła optymalizacja,
- wycofywanie z eksploatacji,
- tworzenie kopii zapasowych w chmurze,
- usługi instalacji, przenoszenia, dodawania, zmiany i usuwania sprzętu (IMACD),
- w pełni zintegrowane biuro pomocy technicznej End-User Service Desk.
- Funkcje i zalety
-
W ramach USŁUGI KTÓREJ POTRZEBUJESZ oferujemy sprawdzone urządzenia klienckie dobrane odpowiednio do potrzeb użytkowników, a także doświadczenie techniczne zaspokajające potrzeby Twojej firmy na każdym jej etapie.
Plan usług dostosowany do priorytetów firmy
Pomagamy w ocenie aktualnego stanu środowiska IT dla użytkowników końcowych, aby dobrać najlepsze rozwiązanie dla firmy i zminimalizować koszty posiadania infrastruktury IT. Usługa ta obejmuje regularne spotkania z konsultantem firmy Ricoh, dzięki czemu dostosowuje się do rozwoju firmy.
Elastyczny model opłat
USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ zapewnia ekonomiczne, skalowalne i specjalistyczne wsparcie IT. Nie wymagają ona wysokich wstepnych nakładów finansowych i jest rozliczana od stanowiska, dzięki czemu płaci się tylko za faktycznie wykorzystywane usługi. Nasz plan opłat jest przejrzysty i przewidywalny, dzięki czemu zawsze wiadomo, jakie będą koszty usługi.
Niezawodna i dostosowywana pomoc techniczna
Dysponujemy rozległą siecią krajowych i międzynarodowych zespołów usługowych, a także zapewniamy zdalne monitorowanie urządzeń i zarządzanie nimi. Nasz elastyczny model usługowy umożliwia łatwe dostosowywanie świadczonych usług do rozwoju i zmian w działalności firmy.
Uproszczone zarządzanie infrastrukturą IT
USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ oferuje jeden punkt kontaktu w zakresie osługi infrastruktury IT i pomocy technicznej dla użytkowników końcowych. Zespół konsultantów Service Desk koordynuje wszystkie aspekty usług IT. Jeżeli firma korzysta także z innych usług firmy Ricoh, takich jak przetwarzanie obrazu i zarządzanie dokumentami, możemy zintegrować je z naszym rozwiązaniem wsparcia IT.
Wszystkie usługi świadczymy zgodnie z metodologiami zarządzania projektami opartymi na najlepszych praktykach, takimi jak ITIL, Prince2 i Six Sigma. Dzięki temu klienci mogą oczekiwać spójnej, niezawodnej obsługi niezależnie od miejsca. - Case studies
-
Poniższe przykłady ilustrują możliwość konfiguracji USŁUGI KTÓRE POTRZEBUJESZ pod kątem różnych sytuacji:
Przypadek 1 — racjonalizacja starzejących się zasobów sprzętowych
Wyzwanie
Firma musiała się uporać ze starzejącymi się, niestandardowymi zasobami komputerów PC, na które składały się urządzenia różnych marek i modeli o wysokim stopniu awaryjności. Ze względu na liczne i zróżnicowane konfiguracje sprzętowe oraz programowe, obsługa i konserwacja floty komputerów PC okazała się kosztowna, a wewnętrzni pracownicy IT byli zbyt zajęci obsługą zgłoszeń od użytkowników, by koncentrować się na bardziej strategicznych i wartościowych projektach.
Rozwiązanie
Po dostarczeniu, wdrożeniu i skonfigurowaniu przez firmę Ricoh nowych urządzeń klienckich wszyscy użytkownicy mogą korzystać z konsekwentnie wydajnych komputerów. Zespół usługowy firmy Ricoh proaktywnie monitoruje działanie floty komputerowej i nadzoruje regularne aktualizacje oraz konserwację. Dzięki temu wewnętrzny zespół IT ma więcej czasu na opracowywanie długoterminowych projektów modernizacji infrastruktury IT.
Przypadek 2 — wsparcie na każdym kroku
Wyzwanie
Firma planowała modernizację zasobów IT dla pracowników i poszukiwała sposobu na sprawniejszą i bardziej ekonomiczną pomoc techniczną. Ze względu na ścisłe zasady zabezpieczeń oraz aspekty ekologiczne firma potrzebowała sprawdzonego partnera, który pomoże jej wycofać z eksploatacji i zutylizować dotychczasowy sprzęt.
Rozwiązanie
Oprócz dostarczania nowych urządzeń klienckich, firma Ricoh oferuje także w pełni zarządzane usługi wycofywania urządzeń z eksploatacji, obejmujące bezpieczne usuwanie danych oraz sprzedaż starych komputerów. Dzięki USŁUDZE KTÓREJ POTRZEBUJESZ możesz polegać na firmie Ricoh jako usługodawcy zapewniającym pracownikom pomoc techniczną Service Desk w modelu outsourcingowym. Awarie infrastruktury IT są usuwane przez firmę Ricoh za pośrednictwem usług zdalnych oraz w ramach bezpośredniej pomocy technicznej w Twojej Firmie.