Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ

USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ  to prosty i ekonomiczny sposób na zapewnienie wszystkim użytkownikom w firmie, wysokiej jakości pomocy, technicznej IT. Nie wymagają wysokich, jednorazowych, nakładów finansowych ani dodatkowego obciążania Twoich pracowników IT.

USŁUGI KTÓRE POTRZEBUJESZ  można dostosować zgodnie z indywidualnymi priorytetami w zakresie infrastruktury IT i urządzeń klienckich. Usługi z naszej oferty można odpowiednio dobierać, a elastyczny model opłat umożliwia płacenie tylko za te usługi których aktualnie używasz.

Zasadnicza usługa polega na dostarczaniu i konserwacji infrastruktury dla użytkowników końcowych, w tym komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów i smartfonów. Do wyboru jest też pełna oferta usług dodatkowych, które można dopasować do bieżących potrzeb biznesowych.

Usługi związane z urządzeniami dla użytkowników końcowych obejmują takie czynności jak:

  • obsługa administracyjna,
  • konfiguracja,
  • wdrażanie,
  • zdalne zarządzanie i wsparcie urządzeń klienckich,
  • konserwacja w siedzibie klienta.
Następnie można wybrać usługi pomocy technicznej, takie jak:
  • konsultacje i ocena,
  • ciągła optymalizacja,
  • wycofywanie z eksploatacji,
  • tworzenie kopii zapasowych w chmurze,
  • usługi instalacji, przenoszenia, dodawania, zmiany i usuwania sprzętu (IMACD),
  • w pełni zintegrowane biuro pomocy technicznej End-User Service Desk.
Funkcje i zalety

W ramach USŁUGI KTÓREJ POTRZEBUJESZ  oferujemy sprawdzone urządzenia klienckie dobrane odpowiednio do potrzeb użytkowników, a także doświadczenie techniczne zaspokajające potrzeby Twojej firmy na każdym jej etapie.

Plan usług dostosowany do priorytetów firmy

Pomagamy w ocenie aktualnego stanu środowiska IT dla użytkowników końcowych, aby dobrać najlepsze rozwiązanie dla firmy i zminimalizować koszty posiadania infrastruktury IT. Usługa ta obejmuje regularne spotkania z konsultantem firmy Ricoh, dzięki czemu dostosowuje się do rozwoju firmy.

Elastyczny model opłat

USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ zapewnia ekonomiczne, skalowalne i specjalistyczne wsparcie IT. Nie wymagają ona wysokich wstepnych nakładów finansowych i jest rozliczana od stanowiska, dzięki czemu płaci się tylko za faktycznie wykorzystywane usługi. Nasz plan opłat jest przejrzysty i przewidywalny, dzięki czemu zawsze wiadomo, jakie będą koszty usługi.

Niezawodna i dostosowywana pomoc techniczna

Dysponujemy rozległą siecią krajowych i międzynarodowych zespołów usługowych, a także zapewniamy zdalne monitorowanie urządzeń i zarządzanie nimi. Nasz elastyczny model usługowy umożliwia łatwe dostosowywanie świadczonych usług do rozwoju i zmian w działalności firmy.

Uproszczone zarządzanie infrastrukturą IT

USŁUGA KTÓREJ POTRZEBUJESZ oferuje jeden punkt kontaktu w zakresie osługi infrastruktury IT i pomocy technicznej dla użytkowników końcowych. Zespół konsultantów Service Desk koordynuje wszystkie aspekty usług IT. Jeżeli firma korzysta także z innych usług firmy Ricoh, takich jak przetwarzanie obrazu i zarządzanie dokumentami, możemy zintegrować je z naszym rozwiązaniem wsparcia IT.

Wszystkie usługi świadczymy zgodnie z metodologiami zarządzania projektami opartymi na najlepszych praktykach, takimi jak ITIL, Prince2 i Six Sigma. Dzięki temu klienci mogą oczekiwać spójnej, niezawodnej obsługi niezależnie od miejsca.

Case studies

Poniższe przykłady ilustrują możliwość konfiguracji USŁUGI KTÓRE POTRZEBUJESZ pod kątem różnych sytuacji:

Przypadek 1 — racjonalizacja starzejących się zasobów sprzętowych

Wyzwanie

Firma musiała się uporać ze starzejącymi się, niestandardowymi zasobami komputerów PC, na które składały się urządzenia różnych marek i modeli o wysokim stopniu awaryjności. Ze względu na liczne i zróżnicowane konfiguracje sprzętowe oraz programowe, obsługa i konserwacja floty komputerów PC okazała się kosztowna, a wewnętrzni pracownicy IT byli zbyt zajęci obsługą zgłoszeń od użytkowników, by koncentrować się na bardziej strategicznych i wartościowych projektach.

Rozwiązanie

Po dostarczeniu, wdrożeniu i skonfigurowaniu przez firmę Ricoh nowych urządzeń klienckich wszyscy użytkownicy mogą korzystać z konsekwentnie wydajnych komputerów. Zespół usługowy firmy Ricoh proaktywnie monitoruje działanie floty komputerowej i nadzoruje regularne aktualizacje oraz konserwację. Dzięki temu wewnętrzny zespół IT ma więcej czasu na opracowywanie długoterminowych projektów modernizacji infrastruktury IT.

Przypadek 2 — wsparcie na każdym kroku

Wyzwanie

Firma planowała modernizację zasobów IT dla pracowników i poszukiwała sposobu na sprawniejszą i bardziej ekonomiczną pomoc techniczną. Ze względu na ścisłe zasady zabezpieczeń oraz aspekty ekologiczne firma potrzebowała sprawdzonego partnera, który pomoże jej wycofać z eksploatacji i zutylizować dotychczasowy sprzęt.

Rozwiązanie

Oprócz dostarczania nowych urządzeń klienckich, firma Ricoh oferuje także w pełni zarządzane usługi wycofywania urządzeń z eksploatacji, obejmujące bezpieczne usuwanie danych oraz sprzedaż starych komputerów. Dzięki USŁUDZE KTÓREJ POTRZEBUJESZ możesz polegać na firmie Ricoh jako usługodawcy zapewniającym pracownikom pomoc techniczną Service Desk w modelu outsourcingowym. Awarie infrastruktury IT są usuwane przez firmę Ricoh za pośrednictwem usług zdalnych oraz w ramach bezpośredniej pomocy technicznej w Twojej Firmie.

Powiązane usługi