Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Logistics

Rozwiązanie Logistics to pakiet nowoczesnych narzędzi potrzebnych do łatwej i dokładnej rejestracji oraz indeksacji dowodów dostawy i odbioru oraz innych dokumentów.

Efektywne zarządzanie dokumentami logistycznymi ma także bezpośredni wpływ na finanse — im wcześniej przetworzy się dane, tym szybciej można zafakturować usługi. Wszystkie dane są przechowywane w bezpiecznym, łatwym w zarządzaniu repozytorium elektronicznym, z którego można je błyskawicznie pobierać i wyświetlać.

To w pełni cyfrowe rozwiązanie pozwala na szybką rejestrację dokumentów, redukcję kosztów i zmniejszenie czasochłonności zadań administracyjnych.  Co więcej, minimalizuje ryzyko pomyłek, które mogą pojawiać się podczas ręcznego wprowadzania danych.

Funkcje i zalety
Usługi Logistics umożliwiają szybką digitalizację i rejestrację dokumentów. Pozwala to na redukcję kosztów i poprawę przepływ środków pieniężnych.

Korzyści płynące z wdrożenia rozwiązania Ricoh:  

Zmniejszenie kosztów biznesowych
  • Eliminacja ręcznego wyszukiwania, dopasowywania i rozpatrywania potwierdzeń dostawy i odbioru.
  • Błyskawiczny dostęp do dokumentów, które można z łatwością wyszukać w dokładnie zindeksowanym, centralnie zarządzanym repozytorium elektronicznym.


Przyspieszenie procesów

  • Zwiększenie efektywności biznesowej dzięki szybkiemu dostępowi do kluczowych danych. 
  • Przyspieszenie procesu rozpatrywania dokumentów – dokumenty są skanowane i trafiają do repozytorium z poziomu drukującego urządzenia wielofunkcyjnego. 


Usprawnienie przepływu środków pieniężnych

  • Szybkie wyszukiwanie i pobieranie ważnych dokumentów przyspiesza generowanie faktur i poprawia przepływ płatności.


Zwiększenie dokładności

  • Centralne zarządzanie dokumentami umożliwia dokładniejsze indeksowanie i utrzymywanie ścieżki audytowej.
  • Zarządzanie wersjami dokumentów z funkcjami ewidencjonowania i wyewidencjonowywania.
  • Szybkie i łatwe dopasowywanie dokumentów przyspiesza obsługę zapytań.


Powiązane usługi

  • Device Management

    Device Management

    Kompleksowa obsługa środowiska druku

  • Security Solutions

    Security Solutions

    Oferujemy kompleksową usługę – doradzamy, zapewniamy sprzęt i oprogramowanie

  • Fleet Records

    Fleet Records

    Nowoczesne archiwum elektroniczne – wygodne narzędzie do zarządzania dokumentami floty samochodowej

  • Expense management 2

    Expense management

    Szybkie i dokładne przetwarzanie elektronicznych danych pozwala na sprawniejsze zarządzanie wydatkami