Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Usługi dedykowane wdrożeniom aplikacji

Ricoh oferuje kompleksowy zakres usług związanych z wdrażaniem aplikacji. Rozwiązania dostępne w naszej ofercie mogą usprawnić niemalże każdy aspekt funkcjonowania środowiska informatycznego firmy. Specjaliści Ricoh tworzą rekomendacje najlepszych narzędzi, które pozwalają usprawnić obieg dokumentów w danej organizacji. Są również obecni na etapie wdrożenia i monitorowania funkcjonowania tych rozwiązań w firmie.


Document Governance

Document Governance

Usługa Document Governance to pakiet aplikacji ułatwiających zarządzanie i kontrolę dostępu do dokumentów.


Contract Management

Nasze rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesami zarządzania umowami, przypisanie poziomów dostępu do poszczególnych dokumentów i zapewnienie większego bezpieczeństwa danych.

Contract Management

Fleet Records

Fleet Records

Rozwiązanie Fleet Records to bezpieczne i łatwe w zarządzaniu archiwum elektroniczne. Umożliwia szybkie rejestrowanie i indeksowanie dokumentów pojazdów. Zapewnia bezpieczny dostęp do aktualnych wersji dokumentacji floty.


Device Management

Zintegrowane rozwiązania do monitoringu i zarządzania urządzeniami umożliwiają zdalne monitorowanie infrastruktury sprzętowej.

Device Management

Accounts Payable

Accounts Payable

Usługa Accounts Payable optymalizuje procesy związane z rejestrowaniem, przetwarzaniem, zatwierdzaniem i archiwizacją faktur dostawców. Rozwiązanie pozwala na automatyzację czasochłonnych czynności wykonywanych dotąd ręcznie.


Accounts Receivable

Accounts Receivable Archiving umożliwia szybką i scentralizowaną archiwizację faktur.

Accounts Payable

Customer Services

Customer Services

Łatwy dostęp do aktualnych informacji usprawnia obsługę klientów. Nasze rozwiązanie umożliwia szybkie rejestrowanie, indeksowanie i zapisywanie danych dotyczących klientów, zapewniając oszczędność czasu, usprawniając dostęp do dokumentów, zwiększając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.


Human Resource Records

Rozwiązanie Human Resource Records firmy Ricoh pomaga działom kadr w usprawnianiu zarządzania dokumentami. Oferuje ono łatwe w zarządzaniu, bezpieczne i scentralizowane repozytorium cyfrowe do rejestrowania, indeksowania i przechowywania informacji poufnych.

Human Resource Records

Expenses

Expenses

Szybkie, elektroniczne przetwarzanie wniosków o zwrot wydatków usprawnia procesy administracyjne, zmniejsza koszty przechowywania dokumentów, zwiększa bezpieczeństwo i pozwala na lepszą kontrolę i zachowanie przejrzystości.


Logistics

Rozwiązanie Logistics to zestaw narzędzi umożliwiających łatwą i dokładną rejestrację oraz indeksację dowodów dostawy i odbioru oraz innych wymaganych dokumentów.

Logistics

Nie udało się znaleźć potrzebnych informacji?

Zachęcamy do kontaktu i rozmowy o tym, jak możemy pomóc.

Kontakt