Document Governance
Sposób zarządzania dokumentami ma bezpośredni wpływ na efektywność biznesową. dotyczy to zarówno małych lokalnych firm, jak i korporacji międzynarodowych.
Usługa Document Governance pomaga w zarządzaniu środowiskiem dokumentów i jego monitorowaniu. Oferujemy zintegrowany, skalowalny pakiet aplikacji oraz narzędzi, które pozwalają uprościć procesy związane z dokumentami.
Wdrożenie naszego rozwiązania umożliwia nie tylko podniesienie standardów związanych z bezpieczeństwem danych, ochroną środowiska czy zgodnością z przepisami, ale również obniżenie kosztów operacyjnych nawet o 40%.
Document Governance pozwala na:
- monitoring wykorzystania urządzeń drukujących,
- zarządzanie dostępem do dokumentów i ustawienie limitów związanych z drukowaniem dla konkretnego użytkownika,
- wprowadzenie narzędzi uwierzytelniających,
- zapewnienie zgodności z przepisami,
- zastosowanie personalizowanych obiegów dokumentów.
Wszystkimi funkcjonalnościami systemu można wygodnie zarządzać za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu.
- Funkcje i zalety
-
Usługa Document Governance jest skalowalna i można ją elastycznie dostosować do infrastruktury funkcjonującej w firmie. Klient może skorzystać z naszego wsparcia na każdym etapie wdrożenia, monitorujemy i aktualizujemy procesy zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami organizacji. Nasza usługa pozwoli na:
Zmniejszenie kosztów operacyjnych- Maksymalizacja efektywności zakupowej dzięki możliwości wdrożenia kompleksowego pakietu aplikacji od jednego dostawcy.
- Stworzenie polityki drukowania w firmie – określanie limitów wydruków i ich monitoring przyczynia się do zmniejszenia liczby drukowanych dokumentów.
- Obniżenie wydatków operacyjnych i oszczędność czasu dzięki uproszczeniu i centralizacji zarządzania, monitorowania oraz kontroli nad środowiskiem druku.
- Większa intuicyjność obsługi i efektywność pracy.
Udoskonalenie procesów- Lepszy dostęp do dokumentów – pracownicy mogą korzystać z nowoczesnych i prostych w obsłudze urządzeń pozwalających szybko zeskanować i zarchiwizować dokument lub przesłać go dalej w formie elektronicznej.
- Wyższy poziom bezpieczeństwa poufnych dokumentów.
- Lepsza kontrola nad dostępem do dokumentów.
Zgodność z obowiązującymi przepisami- Lepsza dokumentacja procesów związanych z produkcją i dostępem do dokumentów.
- Możliwość stałego nadzoru zgodności wszystkich procesów z obowiązującymi przepisami.
- Monitorowanie korzystania z dokumentów przez poszczególnych pracowników.