Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Document Governance

Sposób zarządzania dokumentami ma bezpośredni wpływ na efektywność biznesową. dotyczy to zarówno małych lokalnych firm, jak i korporacji międzynarodowych.
Usługa Document Governance pomaga w zarządzaniu środowiskiem dokumentów i jego monitorowaniu. Oferujemy zintegrowany, skalowalny pakiet aplikacji oraz narzędzi, które pozwalają uprościć procesy związane z dokumentami.
Wdrożenie naszego rozwiązania umożliwia nie tylko podniesienie standardów związanych z bezpieczeństwem danych, ochroną środowiska czy zgodnością z przepisami, ale również obniżenie kosztów operacyjnych nawet o 40%.
Document Governance pozwala na:

  • monitoring wykorzystania urządzeń drukujących,
  • zarządzanie dostępem do dokumentów i ustawienie limitów związanych z drukowaniem dla konkretnego użytkownika,
  • wprowadzenie narzędzi uwierzytelniających,
  • zapewnienie zgodności z przepisami,
  • zastosowanie personalizowanych obiegów dokumentów.

Wszystkimi funkcjonalnościami systemu można wygodnie zarządzać za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu.


Funkcje i zalety

Usługa Document Governance jest skalowalna i można ją elastycznie dostosować do infrastruktury funkcjonującej w firmie. Klient może skorzystać z naszego wsparcia na każdym etapie wdrożenia, monitorujemy i aktualizujemy procesy zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami organizacji. Nasza usługa pozwoli na: 

Zmniejszenie kosztów operacyjnych

  • Maksymalizacja efektywności zakupowej dzięki możliwości wdrożenia kompleksowego pakietu aplikacji od jednego dostawcy.
  • Stworzenie polityki drukowania w firmie – określanie limitów wydruków i ich monitoring przyczynia się do zmniejszenia liczby drukowanych dokumentów.
  • Obniżenie wydatków operacyjnych i oszczędność czasu dzięki uproszczeniu i centralizacji  zarządzania, monitorowania oraz kontroli nad środowiskiem druku.
  • Większa intuicyjność obsługi i efektywność pracy.

Udoskonalenie procesów
  • Lepszy dostęp do dokumentów – pracownicy mogą korzystać z nowoczesnych i prostych w obsłudze urządzeń pozwalających szybko zeskanować i zarchiwizować dokument lub przesłać go dalej w formie elektronicznej.
  • Wyższy poziom bezpieczeństwa poufnych dokumentów.
  • Lepsza kontrola nad dostępem do dokumentów. 

Zgodność z obowiązującymi przepisami
  • Lepsza dokumentacja procesów związanych z produkcją i dostępem do dokumentów.
  • Możliwość stałego nadzoru zgodności wszystkich procesów z obowiązującymi przepisami. 
  • Monitorowanie korzystania z dokumentów przez poszczególnych pracowników.

Powiązane usługi

  • Managed Document Services

    Usługi dedykowane infrastrukturze dokumentowej

    Innowacyjne rozwiązania pozwalające na zoptymalizowanie przepływu informacji i uproszczenie procesów zarządzania dokumentami

  • Global Clariti

    Panel kontrolny Global Clariti

    Ricoh Global Clariti gives global organisations centralised control of their print fleet and surrounding processes, helping to improve how information is gathered and shared.