Customer Services
Sprawna obsługa klienta wymaga szybkiego dostępu do aktualnych dokumentów. Poszukiwanie odpowiednich danych może jednak trwać godzinami. Zwiększa to czasochłonność i obniża jakość obsługi klienta.
Rozwiązanie Customer Services zapewnia firmom dostęp do centralnego repozytorium cyfrowych dokumentów, które obsługuje ponad 300 różnych typów plików. Dokumenty są szybko rejestrowane, indeksowane i zapisywane, a aktualne informacje są natychmiast gotowe do użytku. Zespoły obsługi klienta mogą dzięki temu szybko i właściwie reagować na podstawie najnowszych danych.
To rozwiązanie nie tylko usprawnia obsługę klientów, ale też pozwala na zachowanie większego bezpieczeństwa danych, zgodności z przepisami i dbałości o ochronę środowiska. Eliminacja ręcznego indeksowania oszczędza czas i zwiększa dokładność informacji. Dokumenty, przed przeniesieniem do bezpiecznych folderów elektronicznych, można łatwo opatrywać adnotacjami, a procesy są przejrzyste i łatwe w audytowaniu.
- Funkcje i zalety
-
Customer Services zapewnia szybki dostęp do potrzebnych danych dla pracowników działów obsługi klienta.
Rozwiązanie Ricoh umożliwia:
- szybki dostęp do najnowszych danych;
- podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji – dostęp przyznawany jest na podstawie pełnionej roli;
- oszczędność czasu dzięki eliminacji konieczności ręcznego indeksowania oraz wykorzystaniu funkcji optycznego rozpoznawania znaków;
- szybkie pobieranie odpowiednich dokumentów przy użyciu łatwego w wyszukiwaniu, indeksowanego formatu;
- zwiększenie zgodności z przepisami przy użyciu przejrzystych ścieżek audytowych oraz kontroli wersji z funkcjami ewidencjonowania i wyewidencjonowywania, dzięki czemu wykorzystuje się tylko aktualne dokumenty;
- szybki dostęp do najnowszych danych;