Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Contract Management

Centralizacja przechowywania dokumentów zapewnia wyższy poziom kontroli nad dostępem do kluczowych danych. Co więcej, umożliwia łatwe zarządzanie umowami i ich wyszukiwanie.

Rozwiązania oferowane w ramach Contract Management umożliwiają zapisywanie dokumentów w indeksowanych plikach i przechowywanie ich w bezpiecznych folderach dostępnych dla upoważnionych użytkowników. Dzięki temu kontrakty i umowy można łatwo i szybko znaleźć.

Funkcje i zalety

Contract Management to elektroniczne centralne archiwum. 

Nasze rozwiązanie pozwala na:

Łatwy dostęp do poufnych informacji

  • Dokumenty można łatwo i szybko drukować, konwertować i indeksować. 
  • Wygodny dostęp do dokumentów wpływa pozytywnie na efektywność pracy. 

Wyższy poziom bezpieczeństwa
  • Dostęp do ważnych danych mają jedynie uprawnione osoby. 
  • Rejestrowanie użytkowników i ścieżka audytowa pozwalają na lepszą analizę cyklu życia dokumentu oraz zachowanie zgodności z przepisami.
  • Ważne dokumenty są dokładnie opisane i zarchiwizowane.  

Większa efektywność
  • Elektroniczny obieg dokumentów zmniejsza ryzyko zagubienia ważnych danych.
  • Funkcja OCR pozwala na szybką i dokładną digitalizację tekstu.
  • Centralny magazyn elektroniczny zapewnia sprawny dostęp do dokumentów.
  • Usługi ewidencjonowania i wyewidencjonowywania dokumentów umożliwiają kontrolę nad ich  różnymi wersjami i dają pewność, że pracujemy na najnowszej.

Powiązane usługi

  • Customer Services

    Customer Services

    Rozwiązanie, które zapewnia zespołom zajmujących się obsługą klienta szybki dostęp do potrzebnych danych