Contract Management
Centralizacja przechowywania dokumentów zapewnia wyższy poziom kontroli nad dostępem do kluczowych danych. Co więcej, umożliwia łatwe zarządzanie umowami i ich wyszukiwanie.
Rozwiązania oferowane w ramach Contract Management umożliwiają zapisywanie dokumentów w indeksowanych plikach i przechowywanie ich w bezpiecznych folderach dostępnych dla upoważnionych użytkowników. Dzięki temu kontrakty i umowy można łatwo i szybko znaleźć.
- Funkcje i zalety
-
Contract Management to elektroniczne centralne archiwum.
Nasze rozwiązanie pozwala na:
Łatwy dostęp do poufnych informacji- Dokumenty można łatwo i szybko drukować, konwertować i indeksować.
- Wygodny dostęp do dokumentów wpływa pozytywnie na efektywność pracy.
Wyższy poziom bezpieczeństwa- Dostęp do ważnych danych mają jedynie uprawnione osoby.
- Rejestrowanie użytkowników i ścieżka audytowa pozwalają na lepszą analizę cyklu życia dokumentu oraz zachowanie zgodności z przepisami.
- Ważne dokumenty są dokładnie opisane i zarchiwizowane.
Większa efektywność- Elektroniczny obieg dokumentów zmniejsza ryzyko zagubienia ważnych danych.
- Funkcja OCR pozwala na szybką i dokładną digitalizację tekstu.
- Centralny magazyn elektroniczny zapewnia sprawny dostęp do dokumentów.
- Usługi ewidencjonowania i wyewidencjonowywania dokumentów umożliwiają kontrolę nad ich różnymi wersjami i dają pewność, że pracujemy na najnowszej.