Accounts Payable
Usługa Accounts Payable ułatwia rejestrowanie, przetwarzanie, zatwierdzanie i archiwizację faktur dostawców. Faktury można zapisywać w miarę ich napływania, a następnie kierować je automatycznie do bezpiecznego magazynu elektronicznego z funkcją wyszukiwania.
Pozwala to na automatyzację czasochłonnych, wykonywanych dotąd ręcznie zadań i optymalizację zarządzania fakturami od dostawców. Rozwiązanie Ricoh umożliwia szybki dostęp do elektronicznych wersji faktur i powiązanych dokumentów, a także dokładne raportowanie ich statusu.
Rozwiązanie to zapewnia terminową realizację płatności i chroni przed kosztami związanymi z opóźnieniami.
- Funkcje i zalety
-
Rozwiązanie Accounts Payable umożliwia automatyzację czasochłonnych procesów związanych z rejestrowaniem i monitorowaniem statusu faktur.
Usługa umożliwia:- eliminację ręcznych procesów — automatyczna rejestracja faktur przy użyciu OCR eliminuje kosztowne i czasochłonne procesy ręczne i kieruje faktury do bezpiecznego magazynu elektronicznego;
- zwiększenie efektywności i zmniejszenie kosztów zarządzania fakturami dzięki centralnemu magazynowi elektronicznemu — usługa zapewnia natychmiastowy dostęp, szybkie wyszukiwanie, pobieranie, audytowanie i archiwizowanie, a także raportowanie statusu faktur;
- transparentność — procesy są przejrzyste, dokładne i łatwo monitorowane, a archiwizacja przebiega szybko i bezbłędnie. Integracja praw dostępu opartych na rolach, ścieżek audytowych, zarządzania wersjami oraz funkcji ewidencjonowania i wyewidencjonowywania dokumentów zwiększa poufność, zgodność z przepisami i poczucie pewności klientów;
- sprawne nanoszenie adnotacji i dystrybucja dokumentów — dzięki cyfrowemu uwierzytelnianiu dokumenty można łatwo przenosić i opatrywać adnotacjami zgodnie z firmowym procesem autoryzacji.