Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Accounts Payable

Usługa Accounts Payable ułatwia rejestrowanie, przetwarzanie, zatwierdzanie i archiwizację faktur dostawców. Faktury można zapisywać w miarę ich napływania, a następnie kierować je automatycznie do bezpiecznego magazynu elektronicznego z funkcją wyszukiwania.

Pozwala to na automatyzację czasochłonnych, wykonywanych dotąd ręcznie zadań i optymalizację zarządzania fakturami od dostawców. Rozwiązanie Ricoh umożliwia szybki dostęp do elektronicznych wersji faktur i powiązanych dokumentów, a także dokładne raportowanie ich statusu.

Rozwiązanie to zapewnia terminową realizację płatności i chroni przed kosztami związanymi z opóźnieniami. 

Funkcje i zalety

Rozwiązanie Accounts Payable umożliwia automatyzację czasochłonnych procesów związanych z rejestrowaniem i monitorowaniem statusu faktur.

Usługa umożliwia:

  • eliminację ręcznych procesów — automatyczna rejestracja faktur przy użyciu OCR eliminuje kosztowne i czasochłonne procesy ręczne i kieruje faktury do bezpiecznego magazynu elektronicznego;
  • zwiększenie efektywności i zmniejszenie kosztów zarządzania fakturami dzięki centralnemu magazynowi elektronicznemu — usługa zapewnia natychmiastowy dostęp, szybkie wyszukiwanie, pobieranie, audytowanie i archiwizowanie, a także raportowanie statusu faktur;
  • transparentność  — procesy są przejrzyste, dokładne i łatwo monitorowane, a archiwizacja przebiega szybko i bezbłędnie. Integracja praw dostępu opartych na rolach, ścieżek audytowych, zarządzania wersjami oraz funkcji ewidencjonowania i wyewidencjonowywania dokumentów zwiększa poufność, zgodność z przepisami i poczucie pewności klientów;
  • sprawne nanoszenie adnotacji i dystrybucja dokumentów — dzięki cyfrowemu uwierzytelnianiu dokumenty można łatwo przenosić i opatrywać adnotacjami zgodnie z firmowym procesem autoryzacji.

Powiązane usługi

  • Accounts receivable - archiving

    Accounts receivable - archiving

    Dzięki szybkiej i scentralizowanej archiwizacji faktur można podnieść poziom obsługi klientów

  • Invoicing Services

    Invoicing Services

    Postaw na efektywność - zdecyduj się na wdrożenie elektronicznego obiegu faktur.

  • Expense management 2

    Expense management

    Szybkie i dokładne przetwarzanie elektronicznych danych pozwala na sprawniejsze zarządzanie wydatkami