Usługi dedykowane wdrożeniom aplikacji
Ricoh oferuje kompleksowy zakres usług związanych z wdrażaniem aplikacji. Rozwiązania dostępne w naszej ofercie mogą usprawnić niemalże każdy aspekt funkcjonowania środowiska informatycznego firmy. Specjaliści Ricoh tworzą rekomendacje najlepszych narzędzi, które pozwalają usprawnić obieg dokumentów w danej organizacji. Są również obecni na etapie wdrożenia i monitorowania funkcjonowania tych rozwiązań w firmie.

Document Governance
Usługa Document Governance to pakiet aplikacji ułatwiających zarządzanie i kontrolę dostępu do dokumentów.
Contract Management
Nasze rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesami zarządzania umowami, przypisanie poziomów dostępu do poszczególnych dokumentów i zapewnienie większego bezpieczeństwa danych.


Fleet Records
Rozwiązanie Fleet Records to bezpieczne i łatwe w zarządzaniu archiwum elektroniczne. Umożliwia szybkie rejestrowanie i indeksowanie dokumentów pojazdów. Zapewnia bezpieczny dostęp do aktualnych wersji dokumentacji floty.
Device Management
Zintegrowane rozwiązania do monitoringu i zarządzania urządzeniami umożliwiają zdalne monitorowanie infrastruktury sprzętowej.


Accounts Payable
Usługa Accounts Payable optymalizuje procesy związane z rejestrowaniem, przetwarzaniem, zatwierdzaniem i archiwizacją faktur dostawców. Rozwiązanie pozwala na automatyzację czasochłonnych czynności wykonywanych dotąd ręcznie.
Accounts Receivable
Accounts Receivable Archiving umożliwia szybką i scentralizowaną archiwizację faktur.


Customer Services
Łatwy dostęp do aktualnych informacji usprawnia obsługę klientów. Nasze rozwiązanie umożliwia szybkie rejestrowanie, indeksowanie i zapisywanie danych dotyczących klientów, zapewniając oszczędność czasu, usprawniając dostęp do dokumentów, zwiększając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
Human Resource Records
Rozwiązanie Human Resource Records firmy Ricoh pomaga działom kadr w usprawnianiu zarządzania dokumentami. Oferuje ono łatwe w zarządzaniu, bezpieczne i scentralizowane repozytorium cyfrowe do rejestrowania, indeksowania i przechowywania informacji poufnych.


Expenses
Szybkie, elektroniczne przetwarzanie wniosków o zwrot wydatków usprawnia procesy administracyjne, zmniejsza koszty przechowywania dokumentów, zwiększa bezpieczeństwo i pozwala na lepszą kontrolę i zachowanie przejrzystości.
Logistics
Rozwiązanie Logistics to zestaw narzędzi umożliwiających łatwą i dokładną rejestrację oraz indeksację dowodów dostawy i odbioru oraz innych wymaganych dokumentów.

Nie udało się znaleźć potrzebnych informacji?
Zachęcamy do kontaktu i rozmowy o tym, jak możemy pomóc.