Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Usługi dedykowane wdrożeniom aplikacji

Ricoh oferuje kompleksowy zakres usług związanych z wdrażaniem aplikacji. Rozwiązania dostępne w naszej ofercie mogą usprawnić niemalże każdy aspekt funkcjonowania środowiska informatycznego firmy. Specjaliści Ricoh tworzą rekomendacje najlepszych narzędzi, które pozwalają usprawnić obieg dokumentów w danej organizacji. Są również obecni na etapie wdrożenia i monitorowania funkcjonowania tych rozwiązań w firmie.


Document Governance

Document Governance

Usługa Document Governance to pakiet aplikacji ułatwiających zarządzanie i kontrolę dostępu do dokumentów.


Contract Management

Nasze rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesami zarządzania umowami, przypisanie poziomów dostępu do poszczególnych dokumentów i zapewnienie większego bezpieczeństwa danych.

Contract Management

Fleet Records

Fleet Records

Rozwiązanie Fleet Records to bezpieczne i łatwe w zarządzaniu archiwum elektroniczne. Umożliwia szybkie rejestrowanie i indeksowanie dokumentów pojazdów. Zapewnia bezpieczny dostęp do aktualnych wersji dokumentacji floty.


Device Management

Zintegrowane rozwiązania do monitoringu i zarządzania urządzeniami umożliwiają zdalne monitorowanie infrastruktury sprzętowej.

Device Management

Accounts Payable

Elektroniczny obieg fatur

Zoptymalizuj procesy związane z rozliczaniem należności. Oszczędzaj czas, ograniczaj błędy, zwiększaj efektywność oraz jakość obsługi dostawców i klientów.  Dzięki naszym rozwiązaniom dostęp do faktur oraz ich przetwarzanie jest łatwe, wygodne a przede wszystkim znacznie sprawniejsze względu na automatyzację czasochłonnych zadań ręcznych.


Accounts Receivable

Docuware to nowoczesna platforma pozwalająca na poprawę efektywności procesów dokumentowych, sprawną archiwizację, automatyzację i zadbanie o odpowiedni poziom ustrukturyzowania danych. Dzięki niej firmy mogą skutecznie rozpocząć proces cyfryzacji i efektywniejszego korzystania z możliwości oferowanych przez elektroniczny obieg dokumentów.

Accounts Payable

Customer Services

Customer Services

Łatwy dostęp do aktualnych informacji usprawnia obsługę klientów. Nasze rozwiązanie umożliwia szybkie rejestrowanie, indeksowanie i zapisywanie danych dotyczących klientów, zapewniając oszczędność czasu, usprawniając dostęp do dokumentów, zwiększając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.


Human Resource Records

Rozwiązanie Human Resource Records firmy Ricoh pomaga działom kadr w usprawnianiu zarządzania dokumentami. Oferuje ono łatwe w zarządzaniu, bezpieczne i scentralizowane repozytorium cyfrowe do rejestrowania, indeksowania i przechowywania informacji poufnych.

Human Resource Records

Ricoh Smart Integration Control+

Ricoh Smart Integration Control+

Pakiet intuicyjnych aplikacji, które ułatwiają m.in. współdzielenie dokumentów i zarządzanie urządzeniami.


Logistics

Rozwiązanie Logistics to zestaw narzędzi umożliwiających łatwą i dokładną rejestrację oraz indeksację dowodów dostawy i odbioru oraz innych wymaganych dokumentów.

Logistics

Nie udało się znaleźć potrzebnych informacji?

Zachęcamy do kontaktu i rozmowy o tym, jak możemy pomóc.

Kontakt