Rozwiązania podnoszące jakość obsługi klientów dla małych firm
Kluczowe korzyści z usprawnienia obsługi klientów
-
Zdobywaj klientów
Wykorzystaj pełny potencjał narzędzi do sprzedaży online, aby łatwiej docierać i zdobywać nowych klientów, a także zachęcić ich do dalszej współpracy. Dzięki automatyzacji i cyfryzacji Twoje zespoły zyskają narzędzia, które pozwolą im najwyższy poziom współpracy z klientami.
-
Podnieś poziom obsługi klienta
Jeśli wyposażysz swój zespół w odpowiednie narzędzia, które usprawnią i ułatwią pracę, Twoi pracownicy będą mogli skupić się na generowaniu wartości dodanej dla Waszych klientów i podnoszeniu jakości obsługi.
-
Platformy wideo - usprawnij komunikację
Postaw na nowe metody komunikacji z klientami. Rozszerz możliwości marketingowe i sprzedażowe. Korzystaj z bezpiecznej platformy, która pozwala na wysokiej jakości streaming i transmisje.
Nasze rozwiązania są niezawodne, bezpieczne i łatwe do wdrożenia. Dzięki nim będziesz mógł zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie.
-
Spotkania online z klientami
Elastyczne narzędzia do prowadzenia wideokonferencji i współpracy z klientami. -
Transmitowanie wydarzeń na żywo
Zadbaj o większy zasięg przekazu Twojej firmy. Korzystaj z możliwości nowoczesnych platform do streamingu i transmisji wideo. -
Customer Services (obsługa klienta)
Skorzystaj z naszego bezpiecznego i elastycznego systemu do zarządzania danymi i obiegiem dokumentów - DocuWare, który przyspiesza workflow, zmniejsza liczbę błędów ludzkich i minimalizuje opóźnienia. Dzięki czemu usprawnisz obsługę klientów i podniesiesz jej jakość.
Skontaktuj się z nami
Porozmawiaj ze specjalistą Ricoh. Dowiedz się, co możemy zaoferować Twojej firmie. Skontaktuj się z nami już dziś.