Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Branch Paperless

Klienci banków detalicznych oczekują czegoś więcej niż tylko dobrej obsługi. Chcą mieć pewność, że wybrany usługodawca działa efektywnie i odpowiedzialnie, a ich dane osobiste pozostają bezpieczne.

Wiele banków lokalnych nadal ręcznie przesyła dokumenty, takie jak wnioski kredytowe czy hipoteczne, w obrębie organizacji. Wiąże się to ze znaczącym ryzykiem zarówno pod względem bezpieczeństwa informacji, jak i tworzenia sytuacji, w których dokumenty mogą zostać zagubione lub nieprawidłowo umieszczone.

Usługa Branch Paperless umożliwia bankom przeniesienie przepływu pracy do postaci cyfrowej oraz usprawnienie zarządzania dokumentami. Dzięki tej usłudze personel może digitalizować pliki i umieszczać je w ramach elektronicznego przepływu zatwierdzania w celu udostępnienia do bezpiecznego pobrania z zatwierdzonych lokalizacji.

Usługa Branch Paperless pozwala w prosty sposób wdrożyć spójny i efektywny proces zarządzania dokumentami (w tym ich indeksowania i archiwizowania) w wielu biurach i oddziałach. Takie rozwiązanie obniża koszty związane z administrowaniem realizowanym przez personel, a jednocześnie zapewnia zgodność organizacji z przepisami i pełną możliwość kontroli.

Funkcje i zalety

Usługa Ricoh Branch Paperless to kompleksowe rozwiązanie ułatwiające optymalizację procesów zarządzania dokumentami.

Oferowane rozwiązanie pomoże w osiągnięciu następujących celów:

  • Ograniczenie pola dla błędów i spadków wydajności związanych z nieprawidłowym umieszczeniem dokumentacji.
  • Optymalizacja procesów w celu zapewnienia klientom bardziej efektywnej usługi.
  • Przyspieszenie komunikacji wewnętrznej i skrócenie czasu reakcji.
  • Zmniejszenie kosztów operacyjnych przez uproszczenie procesów bazowych.
  • Większa zgodność z przepisami oraz przejrzysty, łatwy do skontrolowania proces zarządzania dokumentami.

Powiązane „case studies”

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Ricoh wdrożyło innowacyjne rozwiązanie do skanowania, które usprawnia obieg dokumentów w grupie Caisse d’Epargnes i skraca czas administracji.

  • RatioData

    RatioData

    Firma Radiodata specjalizująca się w aspektach informatycznych usług finansowych nawiązała współpracę z Ricoh w celu usprawnienia procesów administracyjnych

Powiązane usługi