homeback to menu
Przegląd

Leading Change at Work

Technologia zmienia sposób naszej pracy. W Ricoh dbamy o to, aby zmiana ta była zjawiskiem pozytywnym dla Twoich zespołów i Twojej firmy. Wspieramy Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie, aby zapewnić szybką transformację środowiska pracy w Twojej firmie.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
seamless digital workspace experience
Cyfrowe środowisko pracy

Dostępność

Jesteśmy świadkami kształtowania się nowego modelu pracy. Na bazie naszych rozwiązań, oprogramowania i usług wspieramy Twoją firmę w tworzeniu innowacyjnego środowiska pracy, które pozwoli podnieść zaaangażoanie, komfort i efektywność w Twoim zespole.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Zarządzanie procesami biznesowymi

Zorientowani na sukces

Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych,  czasochłonnych i nieefektywnych zadań. Pomożemy Ci zoptymalizować procesy, aby Twoi pracownicy mogli działać skuteczniej. Zapewnimy nowoczesną technologię, specjalistyczną wiedzę i pełne wsparcie dla uproszczenia i usprawnienia procesów w Twojej organizacji.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Infrastruktura i chmura

Chmura obliczeniowa

Pełne wykorzystanie możliwości i wartości, jakie daje chmura wymaga odpowiedniego planu działania i zespołu, który go zrealizuje. Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Cyberbezpieczeństwo

Koniec z ryzykownym działaniem

Pomożemy Ci zaplanować skuteczną ochronę przed cyberzagrożeniami. Przeanalizujemy wrażliwe punkty, sprawdzimy procedury i świadomość pracowników. Wspólnie wdrożymy najlepsze zabezpieczenia, które będą stały na staży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Digital Experience

Nowy poziom doświadczenia

Doskonałe doświadczenie klienta zaczyna się od doskonałego doświadczenia pracowników. Nasz wysoko wykwalifikowany zespół analityków danych i programistów projektuje, buduje, wdraża i serwisuje rozwiązania, których potrzebujesz.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Graphic Communication

Przygotuj swoją firmę na przyszłość

Możliwości związane z wykorzystaniem druku są nieograniczone. Ricoh pomaga firmom w rozwoju, digitalizacji i tworzeniu trwałej przewagi biznesowej. Dostarczamy rozwiązania w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług, które otwierają nowe możliwości w świecie profesjonalnego druku.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Graphic Communication
Office Products & Software

Najlepsza jakość w swojej klasie

Ricoh jest producentem wysokiej jakości urządzeń drukujących (drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz powielaczy). Oferujemy urządzenia o różnorodnych parametrach. Z łatwością dobierzesz sprzęt dostosowany do potrzeb Twojego zespołu.
Poznaj nasze produkty i oprogramowanie
Przegląd

Innowacyjna platforma do zamawiania wsparcia technicznego

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.
Uzyskaj wsparcie
AV technology and management
Przegląd

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Przeczytaj najnowsze wiadomości, analizy i komentarze dotyczące najważniejszych trendów oraz wydarzeń.
Bądź na bieżąco z informacjami
News and events from Ricoh
Firma

Kim jesteśmy i czym się zajmujemy

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.
Dowiedz się więcej o Ricoh
Przegląd

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania dotyczące cen naszych rozwiązań lub produktów, potrzebujesz pomocy w związku z obsługą konta lub korzystasz już z naszych produktów i masz pytanie z zakresu pomocy technicznej, nasz zespół jest do Twojej dyspozycji.
Skontaktuj się z nami
customer and employee engagement
Przegląd

Pomagamy Ci zyskać przewagę konkurencyjną

Sprawdź i przeczytaj nasze najnowsze informacje o tym, co aktualnie liczy się najbardziej w rozwiązaniach biznesowych.
Poznaj najnowsze informacje
Ricoh Insights - Overview
Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Nasze podejście

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji.


Model świadczenia usług

Konsultanci Ricoh współpracują z klientami w oparciu o pięcioetapowy proces adaptacyjny. Pozwala to nam dobierać rozwiązania, które będą harmonijnie działały z już istniejącą infrastrukturą oraz będą wpisywały się w długofalowe plany rozwoju firmy.

  1. Zrozumienie

    Ścisle współpracujemy z zespołem klienta, aby bardzo dobrze zrozumieć działalność, infrastrukturę oraz cele firmy. Wspólnie analizujemy plany strategiczne, cele finansowe i najważniejsze procesy związane z przetwarzaniem informacji.

  2. Doskonalenie

    Następnie opracowujemy praktyczny plan doskonalenia procesów i infrastruktury umożliwiający osiągnięcie ogólnych celów firmy. Na tym etapie określamy także realistyczne miary i kluczowe wskaźniki wydajności, na podstawie których mierzymy powodzenie swoich działań.

  3. Przekształcanie

    Jest to etap wdrożenia usługi. Wspólnie z zespołem klienta wdrażamy wybrane rozwiązanie i pomagamy w opracowywaniu strategii ułatwiających pracownikom dostosowanie się do zmian. Zaczynamy także monitorowanie reakcji pracowników na nowe procesy i przepływ dokumentów.

  4. Nadzór

    Na tym etapie zaczynamy aktywnie monitorować wdrożone udoskonalenia. Przy użyciu narzędzi do zarządzania mierzymy skuteczność nowej infrastruktury i procesów oraz raportujemy wyniki na podstawie miar określonych na wcześniejszym etapie projektu.

  5. Optymalizacja

    Celem tego etapu jest ciągłe doskonalenie. Firmy nieustannie podlegają zmianom, a nowe technologie pojawiają się codziennie. Na tym etapie dbamy o to, by wdrożone rozwiązania spełniały swoje zadanie w obliczu zmian i rozwoju firmy.

Our Approach Diagram
Partnerstwo

Podczas całego procesu ściśle współpracujemy z klientami, aby zrozumieć ich działalność, strategię i cele. Poznajemy sposób działania, współpracy i wymiany informacji w firmie, a także relacje z klientami i partnerami biznesowymi.

Staramy się poznać przełożonych i pracowników, ponieważ to od nich zależy powodzenie każdego programu. Wspólnie z zespołami klienta określamy najbardziej przydatne dla nich narzędzia i informacje.

Dzięki temu:

  • zyskujemy wiedzę na temat procesów biznesowych i modelu pracy;
  • poznajemy w jaki sposób pracownicy korzystają z informacji, jakim wyzwaniom muszą stawić czoło;
  • dbamy o odpowiednie dopasowanie naszych rozwiązań do potrzeb pracowników i celów firmy.

Kierowanie projektami

Kierownicy projektów firmy Ricoh są aktywnie zaangażowani we wdrożenie zalecanych rozwiązań. Dzięki doskonałej orientacji w działalności firmy mogą efektywniej zarządzać całym procesem.

Nasi doświadczeni kierownicy projektów:

  • dostosowują sposób prowadzenia projektu do konkretnych potrzeb danej organizacji;
  • nadzorują efektywność i terminowość wdrożenia;
  • są odpowiedzialni za jakość i spójność wdrożenia;
  • monitorują, mierzą i raportują postępy w pracach.

Zarządzanie usługami

Stosowana przez Ricoh metodologia zarządzania usługami bazuje na standardzie ITIL (Information Technology Infrastructure Library). W tym podejściu kluczowa jest harmonizacja usług IT z potrzebami biznesowymi.

Po wdrożeniu rozwiązania klient może powierzyć Ricoh obsługę związaną z bieżącym funkcjonowaniem systemu. Menedżerowie ds. usług współpracują ściśle z zespołami wewnętrznymi przy mierzeniu i optymalizacji oraz zarządzaniu rozwiązaniem.  

Nasi menedżerowie ds. usług:

  • są odpowiedzialni za raportowanie na szczeblu krajowym, regionalnym lub lokalnym;
  • zarządzają projektem zgodnie z wcześniej przyjętymi założeniami;
  • dbają o zgodność z wcześniej przyjętymi wskaźnikami i kryteriami.


Globalny zespół przypisany do klienta

Każdemu klientowi przydzielamy zespół kierowany przez globalnego opiekuna klienta, który działa jako centralny punkt kontaktu. Skład zespołu zależy od potrzeb danego projektu i obejmuje zazwyczaj:

  • globalnego opiekuna klienta, czyli główny punkt kontaktu;
  • globalnego menedżera ds. kontraktów, który zajmuje się umowami i cenami;
  • globalnego konsultanta ds. rozwiązań, który gromadzi wymagania i projektuje rozwiązanie;
  • globalnego technicznego kierownika projektu, który stanowi główny punkt kontaktu w sprawach technicznych;
  • globalnego kierownika projektu, który zajmuje się bezpośrednim, taktycznym zarządzaniem projektem;
  • globalnego menedżera ds. realizacji usług, który zajmuje się codziennym zarządzaniem operacyjnym.

Global Service Delivery