Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Sodexo

Firma Sodexo nieustannie wprowadza innowacyjne technologie i narzędzia, które pozytywnie wpływają na równowagę między życiem zawodowym a prywatnym pracowników, jednocześnie zaspokajając stale rosnące potrzeby elastycznego miejsca pracy. Sodexo szukało alternatywnych opcji, aby umożliwić swoim pracownikom jak najlepsze spędzenie czasu podczas przerwy obiadowej, dając im możliwość wyboru między ofertą restauracji firmowej a dostępną od ręki usługą zamówienia dowolnego posiłku na wynos, która była możliwa dzięki Ricoh Smart Lockers – inteligentnym szafkom z funkcją chłodzenia.

Zaawansowane technologicznie Smart Lockers firmy Ricoh umożliwiają optymalizację systemu zarządzania zamówieniami posiłków, gwarantując propozycje żywności, które są zawsze świeże i zdrowe, a także zgodne z panującymi trendami w danej organizacji. Pracownicy za pomocą aplikacji MySodexo wybierają i rezerwują posiłek, który dotrze na półkę w Smart Locker w odpowiednim czasie na przerwę obiadową, przechowywany w odpowiednich warunkach chłodniczych i higienicznych. Aby odebrać zamówiony posiłek wystarczy, że pracownicy zeskanują kod QR i wprowadzą potwierdzenie zamówienia na wyświetlaczu Smart Locker.

  • Wyzwanie: Elektroniczny obieg dokumentów
  • Branża: Usługi finansowe
  • Wielkość firmy : Duże firmy
  • Rodzaj usługi : Business Process Services

Powiązane „case studies”

  • Leading Retail Bank

    Leading Retail Bank

    Rozwiązanie firmy Ricoh do zarządzania drukiem usprawnia obiegi dokumentów i komunikację z klientami indywidualnymi banku.

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Ricoh wdrożyło innowacyjne rozwiązanie do skanowania, które usprawnia obieg dokumentów w grupie Caisse d’Epargnes i skraca czas administracji.