Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

OL Connect

OL Connect oferuje rozwiązania, które automatyzują komunikację biznesową i procesy biznesowe wymagające papieru, jednocześnie chroniąc istniejące inwestycje i infrastrukturę informatyczną.

OL Connect zapewnia wydajny zestaw narzędzi do automatyzacji przepływu prac, które można skonfigurować w taki sposób, aby stanowiły w pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej dla klientów korporacyjnych, drukarni i dostawców usług poligraficznych.

OL Connect wykorzystuje podstawowe moduły przepływu prac z programów Planet Press Connect lub PReS Connect, dzięki czemu może sprostać wysokim wymaganiom w zakresie przetwarzania.

Opcjonalne moduły użytkownika, takie jak Capture OnTheGo lub Connect Send, zapewniają interakcję z użytkownikiem za pośrednictwem formularzy (na smartfon/ tablet), a przesłanie dokumentów z komputera uruchamia procesy przepływu prac i powoduje automatyczne wystawienie faktur, pism do klientów lub wysłanie nietypowej korespondencji.

OL Connect umożliwia przeprojektowanie, zmianę i dekretowanie dokumentów na podstawie wszechstronnych zasad. Te możliwości sprawiają, że OL Connect jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji, które mają kłopoty z aktualizacją lub optymalizacją obecnych przepływów prac i połączeniem starszych lub zróżnicowanych systemów, gdy dążą do uzyskania uporządkowanych i bogatych graficznie wydruków lub materiałów wykorzystywanych w wielu kanałach.

Klientom, którzy mają do czynienia z niskimi lub średnimi nakładami i nie muszą obsługiwać mocno obciążonego zaplecza, polecamy PrintShop Mail Connect jako samodzielne narzędzie do składu ze zmiennymi danymi, przeznaczone do produkcji wydruków celowych i poczty elektronicznej. OL Connect obsługuje również rozwiązanie Hybrid Mail firmy Ricoh.

Funkcje i zalety

Funkcje:

  • W pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej 
  • Modułowe i skalowalne rozwiązanie spełniające wysokie wymagania w zakresie produktywności. 
  • Jedno narzędzie do projektowania szablonów do drukowania lub produkcji dokumentów w formacie HTML 
  • Narzędzie DataMapper umożliwia wyodrębnianie i mapowanie danych z baz danych, plików tekstowych (XML, CSV, TXT), strumieni drukowania i plików PDF do tworzenia spersonalizowanej korespondencji.
  • Przekształcanie praktycznie dowolnego formatu wejściowego na szeroką gamę formatów wyjściowych, w tym PDF, HTML i AFP (wymaga specjalnych produktów/opcji).
  • Przetwarzanie starszych danych / dokumentów 
  • Automatyzacja procesów na podstawie wyzwalaczy, jak np. kliknięcie przez klienta w e-mail, wiadomości tekstowe i skan kodu QR
  • Znajomość urządzeń przez dostawców ułatwia integrację. 
Zalety:

  • Otwarta łączność i obsługa różnych formatów plików umożliwia łatwą integrację 
  • Aktualizacja dotychczasowych systemów i przepływu prac powoduje minimalne zakłócenia i wymaga niewielkich inwestycji
  • Tworzenie dynamicznie formatowanej, bogatej graficznie korespondencji z klientami z możliwością drukowania lub przeglądania w trybie online na komputerze / tablecie / smartfonie.
  • Wyższy wskaźnik pozytywnych reakcji napędu i większe zadowolenie klienta 

  • Ricoh Hybrid Mail

    Ricoh Hybrid Mail

    A cost saving solution to manage the aggregation of unstructured, ad-hoc documents such as pre-printed stationary