MarcomCentral
MarcomCentral jest platformą marketingową dostępną w chmurze na zasadach usługi zdalnego dostępu do oprogramowania (SaaS), która oferuje klientom korporacyjnym i MŚP kompletne rozwiązanie w zakresie zarządzania aktywami marketingowymi (MAM). Podejście to ułatwia rozwiązywanie codziennych problemów związanych z koniecznością zachowania zgodności z marką, nieuczciwym marketingiem i dylematami dotyczącymi zasobów korporacyjnych.
MarcomCentral udostępnia łatwe w obsłudze portale internetowe i zintegrowane narzędzia kontrolowanej adaptacji personalizacji zasobów korporacyjnych dzięki wykorzystaniu wstępnie zatwierdzonych bibliotek treści i wstępnie wypełnionych formularzy z menu.
Korporacyjne markowe portale oferują kontrolowany dostęp do wszelkiego rodzaju zasobów korporacyjnych i marketingowych w wersji drukowanej, niedrukowanej i elektronicznej, czyli instrukcje obsługi, papeteria z nagłówkiem, broszury, materiały promocyjne, logotypy, grafiki itp.
Opcje z funkcją kasy internetowej, jak np. e-handel, wydziałowe kody rozliczeniowe lub bezpośrednie pobieranie plików cyfrowych, dają użytkownikom dostęp do treści i możliwość zamawiania ich w razie potrzeby, co jest zgodne z dzisiejszą „kulturą natychmiastowości“.
Dzięki MarcomCentral organizacje zyskują pewność, że pracownicy, franczyzobiorcy i dystrybutorzy korzystają wyłącznie z najnowszych zatwierdzonych treści i zasobów, do których uzyskali dostęp. Zmienne takie jak co-branding również mogą podlegać kontroli, dzięki czemu elementy takie jak logo odsprzedawcy będą umieszczane w wyznaczonym miejscu.
Zaawansowane funkcje personalizacji i adaptacji systemu MarcomCentral uruchamia się za pomocą wiodącego na rynku oprogramowania do przetwarzania zmiennych danych oraz działającego w chmurze silnika składu FusionPro (dostępnego również jako samodzielne rozwiązanie na komputer stacjonarny).
Obecni klienci FusionPro mogą z łatwością przejść do pełnego systemu MarcomCentral, wykorzystując posiadane szablony FusionPro w ramach portalu internetowego jako zmienne pozycje katalogowe.
- Funkcje i zalety
-
Funkcje:
- Zdalny dostęp w chmurze do oprogramowania typu SaaS nie wymaga serwerów, oprogramowania do pobrania, ani zakładowych zasobów informatycznych, modelu płatności abonamentowych
- Obsługa pojedynczej lub wielu witryn sklepowych ze znaczną możliwością personalizacji wyglądu witryny pozwalającą na uwzględnienie marki poszczególnych klientów.
- Zaawansowane sterowniki personalizacji i adaptacji do potrzeb użytkownika dzięki prostym w obsłudze formularzom internetowym z menu i wstępnie wypełnioną treścią.
- Połączenie mediów internetowych i offline dzięki dodaniu dynamicznych kodów QR i spersonalizowanych adresów URL (PURLS) do zasobów.
- Wszechstronne kontrole dostępu użytkowników i grup użytkowników zapewniają kontrolowany dostęp przez poszczególne osoby, wydziały itp.
- Obieg zatwierdzeń i kontrola budżetów użytkowników
- Obsługa w wielu językach i lokalizacja
- Otwarte API umożliwiające połączenie z innymi systemami, w tym MIS, automatyką marketingową i systemami CRM.
- Integracja z pakietem TotalFlow firmy Ricoh, cyfrowymi interfejsami przygotowania do druku (DFE) i rozwiązaniami porządkującymi potoki pracy zapewniające pełną automatyzację
Te funkcje zapewniają następujące zalety:- Zapewnia informacje marketingowe potrzebne do zarządzania spójnością i zgodnością marki
- Intuicyjne, dedykowane marce, łatwe w obsłudze narzędzie internetowe do zamawiania statycznych, wariantowych i zmiennych materiałów.
- Gwarancja egzekwowania norm dotyczących korporacyjnej tożsamości i wzornictwa
- Skrócenie ogólnego czasu realizacji i realizacji zamówień
- Rozwiązanie doskonale zaspokajające potrzeby korporacji w zakresie druku na żądanie i ponownego druku na żądanie pozwalające zmniejszyć niewykorzystanie materiałów na stanie
- Redukcja kosztów wcześniej wydrukowanej papeterii firmowej i starzenia się materiałów na stanie
- Zapewnienie kontroli zakupów poprzez szczeble zatwierdzania i centra kosztów
- Raporty o zasobach ułatwiające kontrolę przestarzałych materiałów
- Przejrzysta i bezproblemowa obsługa przez użytkowników dzięki jednemu logowaniu z poziomu istniejących korporacyjnych witryn internetowych
- Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz utrzymanie relacji z klientami i kanałami komunikacji.
- Łatwe przejście z pakietu FusionPro MarcomCentral do pełnej internetowej usługi marketingowej.
Więcej informacji oraz referencje i studia przypadków klientów można znaleźć na stronie internetowej: https://marcom.com