Strona głównaPowrót do menu głównego
Przegląd

Leading Change at Work

Technologia zmienia sposób naszej pracy. W Ricoh dbamy o to, aby zmiana ta była zjawiskiem pozytywnym dla Twoich zespołów i Twojej firmy. Wspieramy Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie, aby zapewnić szybką transformację środowiska pracy w Twojej firmie.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
seamless digital workspace experience
Cyfrowe środowisko pracy

Dostępność

Jesteśmy świadkami kształtowania się nowego modelu pracy. Na bazie naszych rozwiązań, oprogramowania i usług wspieramy Twoją firmę w tworzeniu innowacyjnego środowiska pracy, które pozwoli podnieść zaaangażoanie, komfort i efektywność w Twoim zespole.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Zarządzanie procesami biznesowymi

Zorientowani na sukces

Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych,  czasochłonnych i nieefektywnych zadań. Pomożemy Ci zoptymalizować procesy, aby Twoi pracownicy mogli działać skuteczniej. Zapewnimy nowoczesną technologię, specjalistyczną wiedzę i pełne wsparcie dla uproszczenia i usprawnienia procesów w Twojej organizacji.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Infrastruktura i chmura

Chmura obliczeniowa

Pełne wykorzystanie możliwości i wartości, jakie daje chmura wymaga odpowiedniego planu działania i zespołu, który go zrealizuje. Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Cyberbezpieczeństwo

Koniec z ryzykownym działaniem

Pomożemy Ci zaplanować skuteczną ochronę przed cyberzagrożeniami. Przeanalizujemy wrażliwe punkty, sprawdzimy procedury i świadomość pracowników. Wspólnie wdrożymy najlepsze zabezpieczenia, które będą stały na staży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Digital Experience

Nowy poziom doświadczenia

Doskonałe doświadczenie klienta zaczyna się od doskonałego doświadczenia pracowników. Nasz wysoko wykwalifikowany zespół analityków danych i programistów projektuje, buduje, wdraża i serwisuje rozwiązania, których potrzebujesz.
Poznaj wszystkie nasze rozwiązania
Biurowe urządzenia drukujące i software

Najlepsza jakość w swojej klasie

Ricoh jest producentem wysokiej jakości urządzeń drukujących (drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz powielaczy). Oferujemy urządzenia o różnorodnych parametrach. Z łatwością dobierzesz sprzęt dostosowany do potrzeb Twojego zespołu.
Poznaj nasze produkty i oprogramowanie
Przegląd

Innowacyjna platforma do zamawiania wsparcia technicznego

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.
Uzyskaj wsparcie
AV technology and management
Przegląd

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Przeczytaj najnowsze wiadomości, analizy i komentarze dotyczące najważniejszych trendów oraz wydarzeń.
Bądź na bieżąco z informacjami
News and events from Ricoh
Firma

Kim jesteśmy i czym się zajmujemy

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.
Dowiedz się więcej o Ricoh
Przegląd

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania dotyczące cen naszych rozwiązań lub produktów, potrzebujesz pomocy w związku z obsługą konta lub korzystasz już z naszych produktów i masz pytanie z zakresu pomocy technicznej, nasz zespół jest do Twojej dyspozycji.
Skontaktuj się z nami
customer and employee engagement
Przegląd

Pomagamy Ci zyskać przewagę konkurencyjną

Sprawdź i przeczytaj nasze najnowsze informacje o tym, co aktualnie liczy się najbardziej w rozwiązaniach biznesowych.
Poznaj najnowsze informacje
Ricoh Insights - Overview

MarcomCentral

MarcomCentral jest platformą marketingową dostępną w chmurze na zasadach usługi zdalnego dostępu do oprogramowania (SaaS), która oferuje klientom korporacyjnym i MŚP kompletne rozwiązanie w zakresie zarządzania aktywami marketingowymi (MAM). Podejście to ułatwia rozwiązywanie codziennych problemów związanych z koniecznością zachowania zgodności z marką, nieuczciwym marketingiem i dylematami dotyczącymi zasobów korporacyjnych.

MarcomCentral udostępnia łatwe w obsłudze portale internetowe i zintegrowane narzędzia kontrolowanej adaptacji personalizacji zasobów korporacyjnych dzięki wykorzystaniu wstępnie zatwierdzonych bibliotek treści i wstępnie wypełnionych formularzy z menu.

Korporacyjne markowe portale oferują kontrolowany dostęp do wszelkiego rodzaju zasobów korporacyjnych i marketingowych w wersji drukowanej, niedrukowanej i elektronicznej, czyli instrukcje obsługi, papeteria z nagłówkiem, broszury, materiały promocyjne, logotypy, grafiki itp.

Opcje z funkcją kasy internetowej, jak np. e-handel, wydziałowe kody rozliczeniowe lub bezpośrednie pobieranie plików cyfrowych, dają użytkownikom dostęp do treści i możliwość zamawiania ich w razie potrzeby, co jest zgodne z dzisiejszą „kulturą natychmiastowości“.

Dzięki MarcomCentral organizacje zyskują pewność, że pracownicy, franczyzobiorcy i dystrybutorzy korzystają wyłącznie z najnowszych zatwierdzonych treści i zasobów, do których uzyskali dostęp. Zmienne takie jak co-branding również mogą podlegać kontroli, dzięki czemu elementy takie jak logo odsprzedawcy będą umieszczane w wyznaczonym miejscu.

Zaawansowane funkcje personalizacji i adaptacji systemu MarcomCentral uruchamia się za pomocą wiodącego na rynku oprogramowania do przetwarzania zmiennych danych oraz działającego w chmurze silnika składu FusionPro (dostępnego również jako samodzielne rozwiązanie na komputer stacjonarny).

Obecni klienci FusionPro mogą z łatwością przejść do pełnego systemu MarcomCentral, wykorzystując posiadane szablony FusionPro w ramach portalu internetowego jako zmienne pozycje katalogowe.

Funkcje i zalety

Funkcje:

  • Zdalny dostęp w chmurze do oprogramowania typu SaaS nie wymaga serwerów, oprogramowania do pobrania, ani zakładowych zasobów informatycznych, modelu płatności abonamentowych
  • Obsługa pojedynczej lub wielu witryn sklepowych ze znaczną możliwością personalizacji wyglądu witryny pozwalającą na uwzględnienie marki poszczególnych klientów.
  • Zaawansowane sterowniki personalizacji i adaptacji do potrzeb użytkownika dzięki prostym w obsłudze formularzom internetowym z menu i wstępnie wypełnioną treścią.
  • Połączenie mediów internetowych i offline dzięki dodaniu dynamicznych kodów QR i spersonalizowanych adresów URL (PURLS) do zasobów.
  • Wszechstronne kontrole dostępu użytkowników i grup użytkowników zapewniają kontrolowany dostęp przez poszczególne osoby, wydziały itp.
  • Obieg zatwierdzeń i kontrola budżetów użytkowników
  • Obsługa w wielu językach i lokalizacja 
  • Otwarte API umożliwiające połączenie z innymi systemami, w tym MIS, automatyką marketingową i systemami CRM.
  • Integracja z pakietem TotalFlow firmy Ricoh, cyfrowymi interfejsami przygotowania do druku (DFE) i rozwiązaniami porządkującymi potoki pracy zapewniające pełną automatyzację

Te funkcje zapewniają następujące zalety:

  • Zapewnia informacje marketingowe potrzebne do zarządzania spójnością i zgodnością marki
  • Intuicyjne, dedykowane marce, łatwe w obsłudze narzędzie internetowe do zamawiania statycznych, wariantowych i zmiennych materiałów.
  • Gwarancja egzekwowania norm dotyczących korporacyjnej tożsamości i wzornictwa
  • Skrócenie ogólnego czasu realizacji i realizacji zamówień
  • Rozwiązanie doskonale zaspokajające potrzeby korporacji w zakresie druku na żądanie i ponownego druku na żądanie pozwalające zmniejszyć niewykorzystanie materiałów na stanie
  • Redukcja kosztów wcześniej wydrukowanej papeterii firmowej i starzenia się materiałów na stanie
  • Zapewnienie kontroli zakupów poprzez szczeble zatwierdzania i centra kosztów
  • Raporty o zasobach ułatwiające kontrolę przestarzałych materiałów
  • Przejrzysta i bezproblemowa obsługa przez użytkowników dzięki jednemu logowaniu z poziomu istniejących korporacyjnych witryn internetowych
  • Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz utrzymanie relacji z klientami i kanałami komunikacji.
  • Łatwe przejście z pakietu FusionPro MarcomCentral do pełnej internetowej usługi marketingowej.

Więcej informacji oraz referencje i studia przypadków klientów można znaleźć na stronie internetowej: https://marcom.com
  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    FusionPro, wiodące rozwiązanie w zakresie zautomatyzowanej produkcji publikacji (VDP) na potrzeby projektowania i produkcji spersonalizowanej korespondencji.

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Umożliwia sprawne planowanie i kierowanie zadań wydruku na arkuszach ciętych, automatyzację zadań ręcznych, tworzenie procesów i rozwiązywanie problemów konserwacyjnych, zmniejszając liczbę interwencji ręcznych.