Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

MarcomCentral

MarcomCentral jest platformą marketingową dostępną w chmurze na zasadach usługi zdalnego dostępu do oprogramowania (SaaS), która oferuje klientom korporacyjnym i MŚP kompletne rozwiązanie w zakresie zarządzania aktywami marketingowymi (MAM). Podejście to ułatwia rozwiązywanie codziennych problemów związanych z koniecznością zachowania zgodności z marką, nieuczciwym marketingiem i dylematami dotyczącymi zasobów korporacyjnych.

MarcomCentral udostępnia łatwe w obsłudze portale internetowe i zintegrowane narzędzia kontrolowanej adaptacji personalizacji zasobów korporacyjnych dzięki wykorzystaniu wstępnie zatwierdzonych bibliotek treści i wstępnie wypełnionych formularzy z menu.

Korporacyjne markowe portale oferują kontrolowany dostęp do wszelkiego rodzaju zasobów korporacyjnych i marketingowych w wersji drukowanej, niedrukowanej i elektronicznej, czyli instrukcje obsługi, papeteria z nagłówkiem, broszury, materiały promocyjne, logotypy, grafiki itp.

Opcje z funkcją kasy internetowej, jak np. e-handel, wydziałowe kody rozliczeniowe lub bezpośrednie pobieranie plików cyfrowych, dają użytkownikom dostęp do treści i możliwość zamawiania ich w razie potrzeby, co jest zgodne z dzisiejszą „kulturą natychmiastowości“.

Dzięki MarcomCentral organizacje zyskują pewność, że pracownicy, franczyzobiorcy i dystrybutorzy korzystają wyłącznie z najnowszych zatwierdzonych treści i zasobów, do których uzyskali dostęp. Zmienne takie jak co-branding również mogą podlegać kontroli, dzięki czemu elementy takie jak logo odsprzedawcy będą umieszczane w wyznaczonym miejscu.

Zaawansowane funkcje personalizacji i adaptacji systemu MarcomCentral uruchamia się za pomocą wiodącego na rynku oprogramowania do przetwarzania zmiennych danych oraz działającego w chmurze silnika składu FusionPro (dostępnego również jako samodzielne rozwiązanie na komputer stacjonarny).

Obecni klienci FusionPro mogą z łatwością przejść do pełnego systemu MarcomCentral, wykorzystując posiadane szablony FusionPro w ramach portalu internetowego jako zmienne pozycje katalogowe.

Funkcje i zalety

Funkcje:

  • Zdalny dostęp w chmurze do oprogramowania typu SaaS nie wymaga serwerów, oprogramowania do pobrania, ani zakładowych zasobów informatycznych, modelu płatności abonamentowych
  • Obsługa pojedynczej lub wielu witryn sklepowych ze znaczną możliwością personalizacji wyglądu witryny pozwalającą na uwzględnienie marki poszczególnych klientów.
  • Zaawansowane sterowniki personalizacji i adaptacji do potrzeb użytkownika dzięki prostym w obsłudze formularzom internetowym z menu i wstępnie wypełnioną treścią.
  • Połączenie mediów internetowych i offline dzięki dodaniu dynamicznych kodów QR i spersonalizowanych adresów URL (PURLS) do zasobów.
  • Wszechstronne kontrole dostępu użytkowników i grup użytkowników zapewniają kontrolowany dostęp przez poszczególne osoby, wydziały itp.
  • Obieg zatwierdzeń i kontrola budżetów użytkowników
  • Obsługa w wielu językach i lokalizacja 
  • Otwarte API umożliwiające połączenie z innymi systemami, w tym MIS, automatyką marketingową i systemami CRM.
  • Integracja z pakietem TotalFlow firmy Ricoh, cyfrowymi interfejsami przygotowania do druku (DFE) i rozwiązaniami porządkującymi potoki pracy zapewniające pełną automatyzację

Te funkcje zapewniają następujące zalety:

  • Zapewnia informacje marketingowe potrzebne do zarządzania spójnością i zgodnością marki
  • Intuicyjne, dedykowane marce, łatwe w obsłudze narzędzie internetowe do zamawiania statycznych, wariantowych i zmiennych materiałów.
  • Gwarancja egzekwowania norm dotyczących korporacyjnej tożsamości i wzornictwa
  • Skrócenie ogólnego czasu realizacji i realizacji zamówień
  • Rozwiązanie doskonale zaspokajające potrzeby korporacji w zakresie druku na żądanie i ponownego druku na żądanie pozwalające zmniejszyć niewykorzystanie materiałów na stanie
  • Redukcja kosztów wcześniej wydrukowanej papeterii firmowej i starzenia się materiałów na stanie
  • Zapewnienie kontroli zakupów poprzez szczeble zatwierdzania i centra kosztów
  • Raporty o zasobach ułatwiające kontrolę przestarzałych materiałów
  • Przejrzysta i bezproblemowa obsługa przez użytkowników dzięki jednemu logowaniu z poziomu istniejących korporacyjnych witryn internetowych
  • Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz utrzymanie relacji z klientami i kanałami komunikacji.
  • Łatwe przejście z pakietu FusionPro MarcomCentral do pełnej internetowej usługi marketingowej.

Więcej informacji oraz referencje i studia przypadków klientów można znaleźć na stronie internetowej: https://marcom.com

  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    FusionPro, wiodące rozwiązanie w zakresie zautomatyzowanej produkcji publikacji (VDP) na potrzeby projektowania i produkcji spersonalizowanej korespondencji.

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Umożliwia sprawne planowanie i kierowanie zadań wydruku na arkuszach ciętych, automatyzację zadań ręcznych, tworzenie procesów i rozwiązywanie problemów konserwacyjnych, zmniejszając liczbę interwencji ręcznych.