Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Usługa Zdalnej Diagnostyki @Remote

@Remote to usługa, która pozwala na zautomatyzowanie procesów związanych z zamówieniami materiałów eksploatacyjnych oraz zgłaszaniem niektórych typów zleceń serwisowych. System dodatkowo zbiera dane dotyczące typów i rodzajów prac realizowanych na urządzeniach drukujących. Na ich podstawie można przeanalizować obciążenie poszczególnych MFP i drukarek oraz koszty, które firma ponosi na druk.


Co możesz zyskać dzięki @Remote?

  • Obniżyć koszty druku w firmie i precyzyjnie je zaplanować.
  • Zadbać o efektywne wykorzystanie urządzeń drukujących. Dopasować je lepiej do potrzeb pracowników.
  • Zminimalizować ryzyko przestojów urządzeń.
  • Odciążyć pracowników działu IT od prac związanych z zarządzaniem środowiskiem druku.
Funkcje i zalety

Zautomatyzuj odczyt liczników i wymianę tonera

@Remote zbiera dane eksploatacyjne z sieciowych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, zarówno produkcji Ricoh, jak i innych producentów. Informacje te są automatycznie przesyłane bezpośrednio do centrum danych. Z ich pomocą można generować raporty opisujące stany liczników oraz poziom eksploatacji urządzeń. Na ich podstawie zamówienia na toner składane są automatycznie, dzięki czemu dostawy zawsze przychodzą na czas, a urządzenia mogą pracować bez zbędnych przestojów. 


Zautomatyzuj zgłaszanie zleceń serwisowych 

Technologia @Remote umożliwia również automatyczne powiadamianie serwisu o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu, zdalne aktualizowanie oprogramowania wewnętrznego urządzeń oraz korygowanie ustawień. 


Rozwiązuj problemy serwisowe jeszcze szybciej

Czy wiesz, że dzięki systemowi @Remote Zdalna Diagnostyka i funkcji Camel-R, na wybranych urządzeniach Ricoh możliwe jest zdalne udostępnienie panelu urządzenia naszemu Helpdeskowi?*

Udostępnienie panelu urządzenia może odbyć się w razie potrzeby i za zgodą Klienta. Taka funkcja pozwala wykonać zdalnie czynności serwisowe, jak np. zmiana konfiguracji czy pomoc w rozwiązaniu podstawowych problemów z oprogramowaniem urządzenia. 

Dzięki temu nie trzeba czekać na wizytę osoby z serwisu, co pozwala zaoszczędzić cenny czas i zapewnić ciągłość pracy w firmie.


*Funkcja jest dostępna wyłącznie na modelach MP C3004, MP C3504, MP C4504, MP C5504, oraz MP C6004 – czyli oparte o Cheetah-G2. Dla Klientów, którzy posiadają Umowę KOS wraz z Usługą Zdalnej Diagnostyki, funkcja jest dostępna bez dodatkowych opłat.


Powiązane oprogramowanie i aplikacje

  • Device Manager NX Pro  - device management

    Device Manager NX Pro

    To rozwiązanie umożliwia proste zarządzanie flotą maksymalnie 5000 urządzeń generujących dokumenty i ich konserwację. Obsługuje ono nie tylko modele firmy Ricoh, ale także wdrożenia urządzeń innych producentów oraz urządzeń łączących się przez USB w wielu lokalizacjach.

  • Printer Driver Package NX - device management

    Printer Driver Package NX

    Narzędzie Printer Driver Packager NX umożliwia szybką i prostą centralną konfigurację sterowników drukarek firmy Ricoh oraz wdrażanie ich w komputerach użytkowników końcowych.

  • Device Manager NX Enterprise - device management

    Device Manager NX Enterprise

    Umożliwiają działowi IT skuteczne zarządzanie nieograniczoną liczbą urządzeń generujących dokumenty w skali całej międzynarodowej firmy.