Tungsten Printix
Kofax Printix

Zarządzanie drukiem

Tungsten Printix

Zwiększ wydajność dzięki nowoczesnemu i bezpiecznemu rozwiązaniu do zarządzania drukiem w środowisku chmurowym.

Rozwiązanie do zarządzania drukiem w środowisku chmurowym

Usługa Tungsten Printix została zaprojektowana z myślą o optymalizacji zarządzania dokumentami w hybrydowym środowisku pracy. Równie dobrze sprawdza się w mniejszych firmach ze względu na bezproblemową i prostą instalację oraz obsługę. Dzięki zintegrowanym funkcjom skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych, Printix umożliwia pracownikom skanowanie do wiadomości e-mail, Microsoft OneDrive i Microsoft SharePoint z wykorzystaniem silnika OCR.

Kofax Printix

Dzięki Tungsten Printix możesz:

  1. zarządzać urządzeniami i użytkownikami; automatycznie wykrywać, definiować i konfigurować kolejki wydruku i sterowników dla nieograniczonej liczby drukarek i skanerów
  2. realizować wydruki w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnego urządzenia
  3. zapisywać dokumenty do plików Word z poziomu inteligentnych urządzeń w formie gotowej do wysłania pocztą e-mail lub zapisania w Microsoft OneDrive i SharePoint 
  4. korzystać z automatycznych aktualizacji, skalowania i autodiagnostyki 
  5. generować raporty i analizy użytkowania 
  6. zintegrować Printix z Tungsten ControlSuite, aby zwiększyć elastyczność usług zarządzania drukiem

Funkcje

Środowisko chmurowe

areo

Printix to w pełni chmurowa usługa usprawniająca procesy skanowania i drukowania współpracująca z wieloma producentami, która zapewnia automatyczne skalowanie, monitorowanie i zarządzanie, znacznie zmniejszając nakłady pracy działu IT. Dzięki integracji z natywnym sterownikiem Microsoft UP i gwarantowanej dostępności na poziomie nawet 99,9%, możesz mieć pewność, że Printix pomoże Ci uprościć codzienną pracę.

Bezpieczne logowanie

areo

Printix pozwala użytkownikom na proste i bezpieczne logowanie podczas używania Microsoft Azure AD, Google Workspace, OKTA lub OneLogin, zapewniając łatwość obsługi i pełne bezpieczeństwo.

Hybrydowe biuro

areo
Zwiększ produktywność dzięki automatycznemu wykrywaniu urządzeń. Dodawaj w prosty sposób drukarki i drukuj z domu lub z biura. Dzięki obsłudze wszystkich typów urządzeń pracownicy mogą zlecać drukowanie w dowolnym miejscu.

Wbudowana inteligencja

areo
Printix obsługuje wykrywanie drukarek, monitorowanie, instalację i aktualizacje. Aby uprościć obsługę, można skorzystać z wbudowanych sterowników druku (jeden uniwersalny sterownik) oraz zdalnie kontrolować, instalować i weryfikować instalacje Printix. Tungsten Printix można również zintegrować z Tungsten ControlSuite, aby zapewnić jeszcze większą elastyczność usługi zarządzania drukiem.

Elastyczność i możliwość skalowania

areo

Zainstaluj oprogramowanie Printix na komputerach pracowników (Windows i Mac), aplikację Printix na urządzeniach z systemem Android i iOS i korzystaj z funkcji skanowania i zapisywania bezpośrednio w wiadomości e-mail, MS OneDrive lub MS SharePoint z wykorzystaniem funkcji OCR. Narzędzie to zaprojektowano z myślą o uławieniu codziennej pracy użytkownikom. Printix może obsługiwać nieograniczoną liczbę drukarek. Można je dodać do aplikacji Printix za pomocą telefonu, tabletu lub komputera, a dzięki Printix Administrator cały proces może być zarządzany z poziomu przeglądarki internetowej.

Automatyzacja

areo

Dzięki Printix można zautomatyzować sterownik druku i zarządzanie kolejką, a także wyeliminować potrzebę korzystania z serwera druku. Dzięki przetwarzaniu wydruków lokalnie na komputerze, nie jest wymagany dodatkowy ruch sieciowy do przesyłania danych do serwera.

Łatwość obsługi z dowolnego miejsca

areo

Umożliwiaj pracownikom drukowanie z dowolnego urządzenia, z dowolnego miejsca. Zapewnij funkcję skanowania dokumentów do plików Word z poziomu urządzenia wielofunkcyjnego lub bezpośrednio do MS Outlook, OneDrive lub SharePoint.

Uproszczenie i redukcja kosztów

areo
Osiągnij szybki zwrot z inwestycji przez uproszczenie istniejących procesów drukowania. Centralny sterownik druku, zarządzanie kolejkami i automatyczne wdrażanie sprawiają, że proces jest prosty i powoduje obniżenie kosztów.

Intuicyjna obsługa

areo
Logowanie za pośrednictwem Microsoft 365 lub Google Workspace ułatwia pracę, a szczegółowe raporty i analizy użytkowania ułatwiają zarządzanie administratorom. Nadzór operacyjny jest również łatwy dzięki automatycznemu wykrywaniu, definiowaniu i konfigurowaniu kolejek wydruku i sterowników.

Często zadawane pytania

Odpowiedzi na często zadawane pytania na temat Tungsten Printix.

P1. Jakie licencje są wymagane w celu korzystania z usługi Printix?

Printix wykorzystuje prosty schemat licencjonowania per urządzenie.

P2. Jak wygląda licencjonowanie urządzeń w ramach Printix?

Printix oferuje licencję czasowego dostępu do usługi dla każdego pojedynczego urządzenia, w ramach której użytkownik subskrybuje usługę przez okres od jednego do pięciu lat dla wybranej liczby urządzeń wielofunkcyjnych i odnawia umowę po jej zakończeniu. 

P3. Czy mogę dołączyć dodatkowe urządzenia w trakcie trwania umowy?

Tak, istnieje możliwość dołączenia dodatkowych urządzeń w trakcie trwania umowy.