Tungsten ControlSuite
Kofax Control suite

Zarządzanie obiegiem dokumentów

Tungsten ControlSuite

Drukowanie, digitalizacja i automatyzacja procesów obiegu w jednym, w pełni zintegrowanym pakiecie.

Zwiększ produktywność już dzisiaj

Wejdź na drogę transformacji cyfrowej dzięki Tungsten ControlSuite™. Rozwiązanie to usprawnia działanie urządzeń wielofunkcyjnych (MFD) Ricoh dzięki inteligentnej automatyzacji, która zapewnia wyższą wydajność, produktywność i bezpieczeństwo dokumentów – nawet w przypadku pracowników pracujących zdalnie lub hybrydowo. ControlSuite to rozwiązanie do zarządzania drukowaniem i skanowaniem, które zintegrować można z używanymi narzędziami biznesowymi wielu producentów. Dostarcza ono zoptymalizowane procesy zapisywania, drukowania i mobilnej wymiany dokumentów przy pomocy pulpitu analityki predykcyjnej i usługami opartymi na technologii chmurowej. 

Umożliwia małym, średnim oraz dużym organizacjom zapewnienie płynnej obsługi użytkowników w środowisku obejmującym urządzenia wielu producentów. Dzięki strategicznemu partnerstwu Ricoh z Tungsten otrzymujesz zarówno specjalistyczną wiedzę, jak i optymalną integrację sprzętu z oprogramowaniem.

Kofax ControlSuite

Funkcje

Automatyzacja procesów obiegu dokumentów

areo
Usprawniaj swoją działalność przez automatyzację obiegu dokumentów i treści. Najnowocześniejsza technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR) pozwala na odczyt informacji zawartych w różnorodnych dokumentach i formatach.

Analityka predykcyjna

areo
Wizualizuj i analizuj procesy robocze związane z drukowaniem i zapisywaniem w środowisku multivendorowym za pomocą pulpitów analityki predykcyjnej i praktycznych informacji, które umożliwiają optymalizację procesów, redukcję kosztów i poprawę wydajności.

Procesy robocze dopasowane do hybrydowego stylu pracy

areo
Usprawnij dostęp do informacji i zwiększ wydajność swojego zespołu. ControlSuite zapewnia digitalizację danych, bezpieczne drukowanie z poziomu dowolnego urządzenia, uwierzytelnianie i składanie podpisów cyfrowych.

Jedna platforma

areo
Ujednolicona platforma do skanowania, drukowania i zarządzania procesami obiegu dokumentów zapewnia wysoki komfort pracy z poziomu dowolnego urządzenia. Ujednolicony interfejs zapewnia wysoki poziom wydajności pracy i intuicyjną obsługę.

Skalowalność

areo
Zarządzaj, zabezpieczaj i rozporządzaj dokumentami za pomocą zintegrowanego rozwiązania, niezależnie od wielkości organizacji.

Integracja z usługami w chmurze

areo
Wyższy poziom bezpieczeństwa oraz wydajności dzięki integracji procesów digitalizacji z usługami chmurowymi.

Zgodność z normami bezpieczeństwa

areo
Wdrażaj spójne reguły operacyjne i zasady ochrony danych. Korzystaj z funkcji automatycznego redagowania, znaku wodnego i drukowania opartego na ustawieniach reguł, tak aby zapewnić odpowiednią obsługę i ochronę informacji poufnych.

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

areo
Jedno rozwiązanie do skutecznego zarządzania dokumentami, większego poziomu bezpieczeństwa i zarządzania, dzięki wykorzystaniu funkcji kontroli i uprawnień dostepu do danych.