RICOH Smart Integration
RICOH Smart Integration

Zarządzenie drukiem i obiegiem dokumentów

RICOH Smart Integration

Efektywne drukowanie oparte na rozwiązaniach chmurowych.

Postaw na wyższą efektywność

RICOH Smart Integration (RSI) to aplikacje umożliwiające maksymalizację wydajności w hybrydowym środowisku pracy. Łączy urządzenia drukujące z popularnymi usługami chmurowymi oraz pozwala usprawnić i zabezpieczyć procesy związane z współdzieleniem dokumentów.

Rozwiązanie to umożliwia łatwą integrację urządzeń Ricoh z najpopularniejszymi usługami w chmurze, takimi jak Microsoft 365 i Google Workspace, ponadto oferuje wygodne drukowanie w oparciu o technologię chmurową. Zapewnia sprawną konwersję dokumentów papierowych w dokumenty cyfrowe i automatyzuje sposób ich współdzielenia. RICOH Smart Integration może obsługiwać dowolną liczbę użytkowników i drukarek, dzięki czemu jest to rozwiązanie odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto nieustannie rozwijamy je o nowe funkcje. Opracowujemy je w oparciu o informacje zwrotne od naszych klientów, co gwarantuje dostosowanie się do zmieniających się potrzeb w zakresie druku i obiegu dokumentów cyfrowych, niezależnie od wielkości organizacji. 

Zamknij
RICOH Smart Integration solutions
RICOH Smart Integration solutions
Odtwórz film

Funkcje

Digitalizacja dokumentów

areo
Unowocześnij obsługę dokumentów. Skanuj dokumenty bezpośrednio do wiadomości e-mail lub dysków i aplikacji w chmurze. Korzystaj z funkcji OCR dostępnych w 26 językach i zapisuj dokumenty w łatwych do przeszukiwania formatach, takich jak PDF, Word, Excel i PPT.

Szybsze przetwarzanie danych

areo
Usprawnij procesy, ogranicz liczbę błędów i zachowaj integralność danych dzięki zautomatyzowanym procesom cyfrowym RSI.

Scentralizowane zarządzanie urządzeniami

areo
Łatwe nadzorowanie i kontrolowanie urządzeń z poziomu intuicyjnego pulpitu dla administratora IT: RSI zapewnia optymalną wydajność, zdalne zarządzanie i efektywne śledzenie wszystkich urządzeń.

Ekonomiczne drukowanie

areo
RSI zapewnia redukcję kosztów druku dzięki funkcjom takim, jak: alokacja kosztów, szczegółowe raportowanie czy ograniczenie uprawnień wydruków kolorowych. Zminimalizuj zużycie papieru, zoptymalizuj zasoby druku i ciesz się z oszczędności.

Bezpieczne drukowanie

areo
Zapewnij solidne zabezpieczenia dla urządzeń, dokumentów i użytkowników dzięki funkcji autoryzacji i wydruku bezpiecznego.

Wybierz najlepszy dla siebie pakiet

RSI Connectors

Jeden pakiet, który zawiera wszystkie konektory chmurowe, oferujący skanowanie i drukowanie.
RSI Connectors usprawnia zarządzanie dokumentami, umożliwiając bezproblemowe skanowanie do popularnych usług w chmurze oraz drukowanie bezpośrednio z nich, w tym: Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business lub SharePoint®. Użytkownicy mogą w wygodny dla siebie sposób drukować bezpośrednio na urządzeniach drukujących dokumenty zapisywane do chmury ze swoich tabletów lub smartfonów.

Dodatkowo, RSI Connectors oferuje także zaawansowane możliwości w zakresie usprawnień urządzeń.

RSI Connectors
RSI Control+

Oparte na chmurze drukowanie, skanowanie i zarządzanie urządzeniami.

RSI Control+ umożliwia efektywnie zarządzanie kosztami przez raportowanie skategoryzowane według urządzeń, działów i użytkowników. Zapewnia płynne zarządzanie urządzeniami, umożliwiając użytkownikom sprawdzanie aktywnego statusu i identyfikację błędów. Platforma daje także możliwość zdalnego zarządzania usługą bez konieczności pracy w tej samej sieci IT, zapewniając przyjazną obsługę. Ponadto RSI Control+ zapewnia sprawną obsługę w przypadku większych wdrożeń w rozproszonym środowisku. 

RSI Control+
RSI Logic Flow

Zaawansowane możliwości oparte na technologii chmurowej do rejestrowania i łatwej automatyzacji obiegu dokumentów.

RSI LogicFlow transferuje dokumenty do środowiska cyfrowego i przekształca procesy papierowe na procesy cyfrowe. Eliminuje to potrzebę ręcznego kopiowania i wklejania lub transkrypcji, automatyzując procesy za pomocą płynnej integracji z innymi systemami. Rozwiązanie to umożliwia przetwarzanie dokumentów ze skanu lub pliku cyfrowego, analizuje, rejestruje i wyodrębnia metadane, wprowadzając niezbędne modyfikacje i automatycznie przekierowując dokument. 

RSI Logic Flow

Często zadawane pytania

P1. Czy mogę zintegrować funkcje skanowania RSI z bieżącymi procesami roboczymi i zapisywać dokumenty w powszechnie używanych formatach?

Oczywiście! Możliwości skanowania RSI pozwalają użytkownikom na skanowanie bezpośrednio do wiadomości e-mail i aplikacji opartych na chmurze. Dzięki funkcji OCR dostępnej w 26 językach, możesz zapisać zeskanowane dokumenty do formatu ułatwiającego wyszukiwanie. Dotyczy to powszechnie używanych typy plików, takich jak PDF, Word, Excel i PPT i zapewnia łatwą integrację z dowolnym procesem roboczym. 

P2. W jaki sposób RSI zapewnia bezpieczne i wydajne zarządzanie drukiem?

Użytkownicy mogą uwierzytelniać zlecenia drukowania za pomocą kart, kodów PIN lub smartfonu. Dostępna jest również obsługa zaawansowanych funkcji, takich jak wydruk podążający, drukowanie mobilne i alokacja kosztów. Dzięki szczegółowym raportom i synchronizacji pomiędzy platformami, takimi jak AD, LDAP i Google Workspace, rozwiązanie RSI zapewnia zarówno bezpieczeństwo, jak i wysoką wydajność drukowania.