O Kliencie:
Jungheinrich to globalny lider w dziedzinie intralogistyki, oferujący innowacyjne rozwiązania w zakresie magazynowania, transportu i zarządzania towarami. Firma, założona w 1953 roku w Niemczech, specjalizuje się w produkcji wózków widłowych, systemów regałowych oraz zaawansowanych technologii automatyzacji magazynów. Jungheinrich dostarcza kompleksowe rozwiązania, które pomagają firmom na całym świecie optymalizować procesy logistyczne, zwiększać wydajność i minimalizować koszty operacyjne, dbając jednocześnie o zrównoważony rozwój i innowacyjność.
Wyzwania:
Ze względu na zmianę stylu pracy i rosnącą liczbę spotkań online, firma Jungheinrich postanowiła dostosować przestrzeń biurową do nowych potrzeb swoich pracowników. Aby zapewnić, że projekt zostanie ukończony na czas i w ramach budżetu, Jungheinrich potrzebował wsparcia specjalistycznego partnera AV z udokumentowanym doświadczeniem w ścisłej współpracy z zewnętrznymi wykonawcami oraz w realizacji projektów audiowizualnych w krótkich terminach, przy zachowaniu najwyższych standardów
Rozwiązanie i korzyści:
Ricoh od momentu rozpoczęcia projektu ściśle współpracował z działem administracji i działem IT oraz wykonawcą prac remontowych w polskim oddziale Jungheinrich. Wygoda, prostota użytkowania oraz wysoka jakość obrazu były priorytetem podczas projektowania rozwiązań, które zostały zainstalowane w przestrzeniach konferencyjnych. Dużą uwagę przykładano również do jakości dźwięku i akustyki. Szczególną uwagę poświęcono największej sali spotkań, tak aby docelowo przekształcić ją w salę konferencyjną wyposażoną w zaawansowany system wideokonferencyjny Teams Room.


„Zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą współpracę z Ricoh Polska, który jest naszym dostawcą rozwiązań druku. Przedstawiciele firmy byli obecni już na początkowych etapach projektu nowej siedziby, co miało fundamentalne znaczenie dla właściwej integracji i wyboru rozwiązania AV dla poszczególnych sal.”
Bartosz Będkowski
IT Manager w Jungheinrich Polska Sp. z o.o