Fource case study banner

CASE STUDY

Elastyczny system zarządzania zasobami ułatwia komunikację marketingową.

Missing body title

Agencja Fource poszukiwała systemu do automatyzacji procesu przygotowywania materiałów marketingowych i zarządzania nimi. Zdecydowali się na MarcomCentral — rozwiązanie SaaS firmy Ricoh.



“Ricoh’s expertise, flexibility and service ensures that MarcomCentral is not an off-the-peg solution, but a highly customised solution, tailored to our business requirements.”

Samantha Willemsen, Marketing Communications Executive, Fource



Podsumowanie

  • Wyzwanie: Elektroniczny obieg dokumentów, Elastyczny model pracy
  • Branża: Inny
  • Wielkość firmy: Duże firmy, Małe i średnie firmy
  • Rodzaj usługi: Production Printing

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.

Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Umów się na spotkanie