Bayer

CASE STUDY

Innowacyjne rozwiązania Audio Video w Bayer sp. z o.o.

Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań AV przez Ricoh Polska przyczyniło się do znacznego podniesienia efektywności wykorzystania przestrzeni w firmie Bayer.

Firma Bayer sp. z o.o. zdecydowała się zmodernizować swoją siedzibę główną mieszczącą się przy al. Jerozolimskich w Warszawie. Głównym celem było dostosowanie przestrzeni biurowych do zmieniających się potrzeb związanych z wdrożeniem hybrydowego modelu pracy.

W ramach projektu, składającego się z dwóch etapów, zespół projektowy i instalacyjny Ricoh Polska zrealizował kompleksową instalację systemów audiowizualnych, zmodernizował centrum konferencyjne - w wyniku czego powstało nowoczesne Audytorium z pierwszym ekranem LED full curve w przestrzeni biznesowej, wdrożył system rezerwacji sal oraz nowoczesne technologie wspierające współpracę w modelu hybrydowym i zdalnym w przestrzeni biurowej. To nie jedyny taki projekt realizowany przez Ricoh w Europie dla firmy Bayer.



"Współpraca z Ricoh Polska przebiegała w partnerskim charakterze. Mogliśmy liczyć na wsparcie i doradztwo zespołu działającego na miejscu. Nasze oczekiwania względem wyposażenia naszych przestrzeni biurowych w systemy AV zostały spełnione. Nasza inwestycja w zaawansowane rozwiązania AV przekłada się na zwiększenie produktywności, efektywność oraz satysfakcję naszych pracowników."

Michał Gryczko- Site Services Manager / Warsaw Workplace Project Lead




Obejrzyj wideo z case study

Zobacz wywiad i dowiedz się, w jaki sposób Ricoh rozwiązało problemy firmy Bayer
Obejrzyj teraz

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh

Umów się na rozmowę z naszym konsultantem i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Skontaktuj się z nami