Wyjdź poza standardowy CMYK
Właściciel drukarni lub punktu usługowego często staje przed dylematem: Jak pogodzić rosnące koszty z potrzebą rozwoju i zwiększenia marżowości?
ZŁOTY i SREBRNY
toner zastępuje złocenia foliami metalicznymi, może również być mieszany z CMYK
- ekskluzywne katalogi i foldery, zwłaszcza z branży jubilerskiej i automotive z metalizowanymi, personalizowanymi kolorami karoserii
- certyfikaty i dyplomy
vouchery - bilety kolekcjonerskie
- opakowania
- artystyczne aplikacje GraphicArts.
BEZBARWNY (lakier)
toner pokrywa zadruk przeźroczystą, błyszczącą warstwą zastępując lakier wybiórczy
- okładki książek i katalogów
- ekskluzywne katalogi > podkreślenie błyszczących powierzchni (samochody, meble, biżuteria)
- teczki konferencyjne
- vouchery
- bilety kolekcjonerskie
- opakowania
- artystyczne aplikacje GraphicArts.
CZERWONY widoczny w ultrafiolecie
światło ultrafioletowe uwidacznia czerwony nadruk; elementy zadrukowane tym tonerem nie mogą zostać skopiowane, ponieważ są niewidoczne w świetle białym
- zabezpieczenia biletów, karnetów, przepustek itp.
- zabezpieczenia certyfikatów, dyplomów itp.
- zabezpieczenia/weryfikacja oryginalności dokumentów
- identyfikacja opakowań/przesyłek (etykiety)
- artystyczne aplikacje GraphicArts.
Dzięki dodatkowym kolorom drukarnia lub punkt usługowy poszerzy swoją ofertę i dotrze do klientów doceniających ekskluzywne i nieszablonowe produkty. Ale to nie wszystkie zalety takiego rozwiązania.
Zamknięcie procesu w jednym urządzeniu daje wymierne korzyści w postaci:
- skrócenia czasu produkcji,
- oszczędności miejsca,
- zmniejszenia zapasów i stanów magazynowych materiałów eksploatacyjnych,
- przewidywalnych kosztów w oparciu o umowę serwisową ze stałą opłatą za określony format arkusza (tak zwany „klik”),
- jednego serwisu,
- braku nieprzyjemnych zapachów i emisji szkodliwych substancji,
- prostej obsługi.
Ostatnie lata pokazały, że klasyczny druk offsetowy zmniejszył nakłady na rzecz druku cyfrowego. Wydruki masowe zostały zastąpione krótkimi powtarzalnymi i kontrolowanymi seriami. Personalizowany, ekskluzywny druk na żądanie umożliwia podniesienie marżowości. Personalizacja dawno wykroczyła poza zmienne dane teleadresowe. To w obecnych czasach dedykowane katalogi i instrukcje uwzględniające płeć, wiek i preferencje kolorystyczne/estetyczne odbiorcy. Urządzenia z oferty Ricoh współpracujące z oprogramowaniem do personalizacji graficznej i wyposażone w piątą stację koloru są więc odpowiedzią na aktualne tendencje rynkowe.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat piątego koloru skontaktuj się ze specjalistami Ricoh Polska – formularz kontaktowy
Skontaktuj się z nami
Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.
Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.