Let People Succeed: Dbamy o to, aby środowisko pracy było zorientowane na potrzeby pracowników

Let People Succeed: Dbamy o to, aby środowisko pracy było zorientowane na potrzeby pracowników

image

W erze cyfrowej możemy osiągnąć więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Jednak pomimo niesamowitego tempa, w jakim wszyscy pracujemy, w dużej mierze dzięki rozwijającej się technologii, wciąż pojawiają się problemy. Wyzwania związane z komunikacją i bariery we współpracy nadal nękają wielu z nas, negatywnie wpływając na nasze doświadczenia w miejscu pracy, a nawet hamując nasz potencjał.

Wyzwania te mogą wpływać na to, jak czujemy się w pracy, tworząc spektrum emocji: od frustracji po apatię. Ale skoro praca jest istotną częścią naszego życia, czy nie powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby była ona tak przyjemna i satysfakcjonująca, jak to tylko możliwe? 

Nasze nowe badanie pokazuje, że firmy nie traktują priorytetowo inwestycji w odpowiednie postępy technologiczne, w wyniku czego ryzykują utratę najcenniejszego zasobu - swoich pracowników. Bill Gates powiedział kiedyś: „Zabierzcie nam 20 najlepszych pracowników, a powiem wam, że Microsoft stanie się nieistotną firmą”. To dość zdumiewające stwierdzenie, jeśli weźmie się pod uwagę, że Microsoft zatrudnia ponad 220 000 osób. Jest to jednak cytat, który wyraźnie podkreśla, dlaczego inwestowanie w odpowiednią technologię nie polega tylko na utrzymaniu produktywności; chodzi o zatrzymanie innowatorów, osób rozwiązujących problemy i liderów, którzy napędzają rozwój firm.

W Ricoh przez ostatnie 80 lat wiele nauczyliśmy się o tym, jak pracują ludzie, a naszą misją stało się ulepszanie trybu funkcjonowania organizacji. Nasze podejście jest proste - nie oferujemy tylko technologii; oferujemy rozwiązania, które stawiają ludzi i ich doświadczenia na pierwszym miejscu. Czy to w biurze, czy w domu, naszym celem jest tworzenie środowisk, w których pracownicy mogą się rozwijać. Ponieważ kiedy przestrzenie do pracy działają, wydobywają z każdego to, co najlepsze, uwalniając jego potencjał i napędzając sukces.

Nasza nowa kampania marketingowa „Let People Succeed” odzwierciedla naszą pasję do sprawiania, by praca była satysfakcjonująca dla każdego. Nie chodzi o nasze produkty i usługi; chodzi o to, co wpływa na ludzi - urzeczywistniając naszą wizję, zgodnie z którą technologia powinna być ułatwieniem, a nie przeszkodą. 

Jak w praktyce realizujemy tę wizję na co dzień w Ricoh? Chodzi o to, aby ludzie byli w centrum wszystkiego, co robimy: w co inwestujemy, w jaki sposób projektujemy produkt lub usługę, lub w jaki sposób stale szkolimy i wspieramy nasze własne talenty. Niezależnie od tego, czy chodzi o pomaganie ludziom i firmom w podejmowaniu mądrych decyzji poprzez opracowywanie produktów i rozwiązań, które są przyjazne dla użytkownika i środowiska, czy też konsekwentne uznanie przez naszych klientów za wyjątkową obsługę i wsparcie (o czym świadczą ostatnie wyróżnienia w raportach IDC i Gartner), zawsze zastanawiamy się, w jaki sposób możemy poprawić doświadczenia pracowników.

Niezależnie od tego, czy jesteś dużą, czy małą firmą, nasz cel w Ricoh jest taki sam - wykorzystać naszą wiedzę i umożliwić Ci tworzenie środowisk, w których Twoi pracownicy mogą się rozwijać, wprowadzać innowacje i odnosić sukcesy.  

Nicola Downing

Nicola Downing

CEO, Ricoh Europe

Zapraszamy do kontaktu

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh

Skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Skontaktuj się z nami