Rozwiązania do pracy zdalnej
Zmiany wywołane przez Covid-19 zrewolucjonizowały dotychczasowy system pracy. Coraz częściej firmy wprowadzają hybrydowy model łączący pracę z biura i home office. Niezbędna w tym przypadku jest elastyczność. To ona pozwoli Twojej firmie szybko i łatwo przełączyć się z trybu stacjonarnego na zdalny i odwrotnie. Aby to osiągnąć konieczne jest wsparcie nowoczesnej technologii.
Unowocześnienie infrastruktury i zapewnienie pracownikom dostępu do wydajnych narzędzi jest konieczne. Jednocześnie nie musi się wiązać z koniecznością jednorazowej inwestycji dużych środków – nasze rozwiązania oferujemy w ramach korzystnego systemu opłat miesięcznych lub kwartalnych.
Sprawdź jak Ricoh może pomóc Twojej firmie:
ZRÓB PIERWSZY KROK DO WDROŻENIA ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW
Oszczędzaj nawet do 4 roboczogodzin dziennie.
Cyfrowe archiwum DocuWare to bezpieczna ”baza”, w której można uporządkować oraz zgromadzić w jednym miejscu papierowe i elektroniczne dokumenty, które trafiają do Twojej firmy. Papierowy dokument wystarczy zeskanować na urządzeniu drukującym i przesłać do archiwum DocuWare.
IM C3000 należy do nowej generacji inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych i bardzo dobrze sprawdzi się w wielozadaniowym środowisku. Urządzenie oferuje kolorowy druk z prędkością do 30 str./min oraz skanowanie do 80 obrazów na minutę (w rozdzielczości 200/300 dpi).
Platforma Ricoh Smart Integration zapewnia dostęp do szerokiego pakietu aplikacji, dzięki którym na urządzeniu drukującym można korzystać z wielu popularnych usług chmurowych np. umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do archiwum systemu DocuWare. Wystarczy wybrać jeden przycisk w aplikacji Ricoh Smart Integration dostępnej na panelu urządzenia IM C3000.
ZADBAJ O DOSTĘPNOŚĆ DOKUMENTÓW
Skanuj, archiwizuj i udostępniaj je bezpiecznie w chmurze.
Nowa generacja inteligentnych urządzeń drukujących powstała z myślą o nowoczesnym środowisku pracy. Dzięki aktualizacjom i dodatkowym aplikacjom inteligentne MFP Ricoh mogą rozwijać się wraz z Twoją firmą. Postaw na zawsze aktualną technologię dostosowaną do Twoich potrzeb.
Platforma Ricoh Smart Integration pozwala na korzystanie z wielu popularnych usług chmurowych m.in. Google Drive, Sharepoint, OneDrive, Dropbox, Box. Dzięki temu możesz bezpiecznie współdzielić dokumenty, drukować je z i skanować do chmury.
Zyskaj dostęp do szeregu funkcji podnoszących bezpieczeństwo danych i pozwalających zapewnić zgodność z przepisami. Nasze urządzenia są zgodne ze standardem IEEE 2600. Oznacza to, że zapewniają kontrolę dostępu, szyfrowanie i nadpisywanie danych. Oferują możliwość autoryzacji do urządzenia za pomocą karty czy funkcję wydruku bezpiecznego.
PRZEŁĄCZAJ SIĘ ELASTYCZNIE MIĘDZY PRACĄ ZDALNĄ A STACJONARNĄ
Stwórz warunki do efektywnej pracy niezależnie od tego, gdzie są Twoi pracownicy.
Wyposaż swój zespół w jednorodne i bezpieczne narzędzia do pracy. Nie traćcie czasu na przełączanie się między różnymi platformami i aplikacjami. Bądźcie w kontakcie i współpracujcie efektywnie.
Nie pozwój, aby przestarzały sprzęt rodził frustrację Twoich pracowników. Warto odświeżyć i zadbać o odpowiednie laptopy, zestawy słuchawkowe czy inne peryferia. skomponujemy dla Twoich pracowników optymalne zestawy do pracy.
Platforma do spotkań on-line, z której korzysta Twoja firma, musi zapewniać najwyższy standard bezpieczeństwa i być niezawodna. Co oferuje nasze rozwiązanie? Do spotkania on-line ( do 100 uczestników) można dołączyć z poziomu przeglądarki internetowej, smartfona, tabletu i komputera.
BEZPIECZNE I INNOWACYJNE ŚRODOWISKO PRACY
Zapewnij bezpieczną i komfortową przestrzeń do efektywnej pracy w swoim biurze.
Nowa rzeczywistość wymaga innego podejścia do tworzenia przestrzeni do współpracy. Mniejsze sale spotkań umożliwiające zorganizowanie spotkania on-line i twarzą w twarz wypierają pomieszczenia gromadzące wielu uczestników. Dostarczymy i zainstalujemy kompletną platformę sprzętową do sal konferencyjnych. Oferujemy rozwiązania własne (monitory interaktywne, projektory) oraz kamery, mikrofony, ekrany takich marek jak Creston, Lenovo, Logitech czy LG.
Zadbaj o bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników. Korzystaj z wygodnych aplikacji do zarządzania rezerwacją biurek. Dzięki naszym rozwiązaniom zyskasz możliwość precyzyjnego planowanie pracy w biurze z zachowaniem odpowiedniego dystansu oraz zadbanie o wszelkie zasady związane z regularną dezynfekcją stanowisk pracy.
Zapomnij o problemach z szukaniem wolnej sali i organizacją spotkań. Zadbaj o efektywne wykorzystanie sal konferencyjnych. Zyskaj dostęp do wygodnego i prostego w obsłudze narzędzia. System do rezerwacji sal można wygodnie zintegrować z kalendarzem Outlook. Pozwala użytkownikowi wyszukiwać sale z uwzględnieniem szczegółowych zmiennych, uzyskać informację na temat zajętości/dostępności.